حجت الاسلام رضایی در ضیافت افطار سربازان وظیفه شهرستان فارسان، ماه رمضان را فرصتی برای تمرین صبر عنوان کرد.
کد خبر: ۹۳۴۱۰۱۶
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ در راستای ایجاد حس همدلی و صمیمیت بین سربازان و مسئولان، فرمانده سپاه ناحیه فارسان به همراه مسئول نمایندگی ولی فقیه در ضیافت افطاری سربازان که با رعایت فاصله گذاری و موارد بهداشتی برگزار گردید حضور یافتند.

حجت الاسلام مسلم رضایی در این مراسم، ماه مبارک رمضان را فرصتی برای آشتی با خدا دانست و عنوان کرد: اگر کسی به هر دلیلی ارتباطش با خداوند کمرنگ شده است این ماه فرصت مناسبی است تا این ارتباط را برگرداند و یقینا خداوند نیز پذیرای او خواهد بود.

وی، ماه مبارک رمضان را ماه صبر و تحمل دانست و عنوان کرد: این ماه، ماه صبر و استقامت در برابر گناه و معصیت است . آدم صبور تا اذان مغرب نشده افطار نمی کند و این ماه فرصتی است برای تمرین صبر کردن. فرصتی که یاد بگیریم صبر کنیم و این صبر را در سراسر ایام سال  و زندگی خود پیشه کنیم و تعمیم دهیم.

سرهنگ پاسدار سید هادی صالحی  فرمانده سپاه ناحیه فارسان هم در این مراسم گفت: یکی از مشکلاتی که در زندگی اغلب ما وجود دارد مشکل نظم و برنامه ریزی است. ماه مبارک رمضان به ما یاد میدهد که چطور برنامه ریزی کنیم چرا که تمامی این ماه مبارک بر پایه اصول و برنامه ریزی است به موقع غذا نخوردن به موقع افطار کردن و برنامه ریزی برای عبادت و نماز به موقع و ... از همه ما توقع می رود که این نظم را به سراسر سال و تمامی امور خود تعمیم دهیم.

در این برنامه که با قرائت نماز جماعت همراه بود برخی از مشکلات سربازان بررسی و راهکارهای مناسب برای حل این مشکلات در نظر گرفته شد.

ارسال نظرات