برای آبادانی ایران کنار هم هستیم

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات معاونت اجرایی امور دولت گفت: برای آبادانی ایران کنار هم هستیم.
کد خبر: ۹۳۴۱۲۰۸
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۹

 

دکتر ناصر شجاعی مخترع و پژوهشگر بسیجی در مصاحبه با خبرگزاری بسیج گفت: برای آبادانی ایران کنار هم هستیم. مردم ایران همواره نشان داده اند که در تنگناهای تاریخی و سیاسی کنار هم هستند.

وی بیان کرد: الحمدالله در حکومت اسلامی ایران شرایط پیشرفت و توسعه کشور بسیار سهل و آسان شده است. امروز کارآفرینان در موقعیت های شغلی خود به راحتی اخذ مجوز مینمایند و توسعه ی کارآفرینی صورت می‌گیرد. آبادی و توسعه ی کشور مطابق با صحبت های حضرت آقا باید اولویت مسولین و مدیران محترم باشد.

دکتر ناصر شجاعی در ادامه افزود: به عنوان مثال موقعیت های جغرافیایی و استراتژیک شمال کشور خصوصا مناطق امیر آباد و بهشهر و علی الخصوص روستای امیر آباد دارای خصوصیات ویژه و بهینه ای نسبت به دیگر نقاط از لحاظ سرمایه گذاری و ایجاد آبادانی و اشتغال زایی است.

وی تصریح کرد: البته جای تذکر و تامل است که اعضای محترم شورای روستا و دهیاری ها باید همکاری لازم را داشته باشند و‌با افراد محلی در خصوص مواردی همچون زمین خواری که تبعات اجتماعی و اقتصادی و سیاسی زیادی خواهد داشت برخورد اساسی صورت بگیرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات معاونت اجرایی امور دولت خاطرنشان کرد: دردسر مدیرانی هستند که با خودخواهی مسیر رشد و توسعه را کند میکنند. اینان باید هوشیار باشند که مبادا در میدان دشمن عمل نمایند. اکنون در برهه ی خاص و حساس انتخابات هستیم. کنار هم باید بایستیم، هر ایرانی به قدر خود مسولیت دارد. مسولیت ایجاد وحدت و انسجام برای رسیدن به ایرانی آباد و توسعه یافته.

دکتر شجاعی در ادامه به مسولین مناطق فوق الذکر متذکر شد: فرصت های ایجاد شده را قدر دان باشید و برای رسیدن به آرمان ایران آباد متحد عمل کنید.

ایشان در پایان از همگان خواست:
به توصیه های حضرت آقا گوش جان بسپارید که ایشان همانند چراغی در ظلمات هستند.

ارسال نظرات