خبرهای داغ:

توزیع 300 پرس غذای گرم در محله اسلامی آل یاسین سرخه

برنامه ضیافت همدلی در قالب پخت و توزیع 300 پرس غذای گرم بین خانواده های نیازمند در شهرستان سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۱۲۳۶
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۸

همه ساله با آغاز ماه رمضان دغدغه کمک به نیازمندان از سوی گروه‌های جهادی وجود دارد و امسال نیز با وجود ویروس کرونا این همدلی با اجرای پویش کمک‌های مومنانه با نظارت و حمایت سازمان‌ها بیشتر احساس شده است.

مقام معظم رهبری فرمودند «خوب است که در ماه مبارک رمضان یک رزمایش گسترده برای مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا در جامعه شکل بگیرد و برای اثبات ارادتمان به امام زمان (عج) صحنه‌ها و جلوه‌هایی از جامعه مهدوی را که جامعه‌ای همراه با قسط، عدل، عزت، علم، برادری و همیاری است، به‌وجود آوریم.»

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ در شب های پر خیر و برکت رمضان سفره اطعام الهی برای نیازمندان نیز باز است و خیران و بانیان با هدف دستگیری از خانواده ها و کاهش آلام آن ها برای پهن کردن سفرهای گرم افطار در خانه های خانواده های آسیب دیده و نیازمند تلاش می کنند.

آماده سازی 300 اطعام گرم و بسته بندی 150 بسته افطاری ساده در پایگاه حضرت فاطمه زهرا (س) جهت توزیع بین نیازمندان محل به همت بسیجیان پایگاه حضرت علی بن ابیطالب، پایگاه امام خامنه‌ای (مدظله) و مرکز نیکوکاری ولایت پخت و توزیع شد.

حجت الاسلام و المسلمین فاطمی بصیر امام جمعه شهرستان و جمعی از مسولین شهرستانی جهت عرض خدا قوت به بسیجیان مخلص محله اسلامی آل یاسین از پایگاه حضرت فاطمه زهرا (س) بازدید کردند.

حجت الاسلام و المسلمین یونس براتی امام محله آل یاسین شهرستان سرخه در خصوص نحوه پهن شدن این خوان گسترده در محله اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: برنامه ضیافت همدلی به منظور توزیع بسته‌های معیشتی، خت و توزیع غذای گرم را در دستور کار خود داریم که 300 پرس غذای گرم در قالب این طرح تهیه میان خانواده‌های کم برخوردار توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه در پی شیوع ویروس منحوس کرونا رهبر معظم انقلاب بر برگزاری و مداومت بر رزمایش مومنانه تاکید کرده و مشارکت مردمی در رزمایش مومنانه را مطرح کردند گفت: به‌واسطه شیوع ویروس کرونا بخشی از مردم شغل خود را از دست دادند و معیشت آنها با مشکل روبه‌رو شده است و ما باید در خدمت به مردم مکتب امامین انقلاب و مکتب حاج قاسم سلیمانی را سرلوحه کار خود داریم.

امام محله آل یاسین شهرستان سرخه خاطرنشان کرد: این حرکت خیرخواهانه یک فرصت تربیتی و اجتماعی است تا بتوانیم بخشی از آلام و خسارات خانواده های نیازمند و آسیب پذیر در پدیده کرونا را برطرف کنیم.

براتی افزود: به همت خیرین شهرستانی و بانیان نیکوکار و همیشه همراه 300 پرس غذای گرم همراه با 150 بسته افطاری ساده با تلاش بسیجیان و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی بسته بندی و با حفظ شان و منزلت خانواده ها توزیع شد.

وی در خاتمه تصریح کرد: مشارکت ارزشمند و حضور آگاهانه در اجرای رزمایش کمک مومنانه، نشان از فهم و آگاهی بالای مردم همیشه همراه شهرستان دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها