خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه حضرت رقیه (س) شهرستان سرخه از تهیه چند دست سیسمونی نوزادان به همت بسیجیان و خیرین در پایگاه حضرت رقیه (س) سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۰۶۶۹
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ خواهران بسیجی پایگاه مقاومت حضرت رقیه (س) شهرستان سرخه با همکاری خیرین پایگاه با نیتی خیرخواهانه و خداپسندانه اقدام به تهیه سیسمونی برای تعدادی از خانواده‌های کم بضاعت و بی‌بضاعت کردند.

خاتون ابراهیمی فرمانده پایگاه حضرت رقیه (س) در گفتگو با خبرنگار ما در سرخه اظهار کرد: با شروع معضلات ویروس کرونا و بیکار شدن صاحبان برخی کسب و کارها، افراد بسیاری شغل خود را از دست دادند و همین مسئله موجب بروز آسیب‌های جدی معیشتی به اقتصاد خانواده‌ها شد.

وی با اشاره به اینکه همه ما دارای زندگی و خانواده هستیم و می‌دانیم که تامین هرقلم از سیمیونی چه هزینه کلانی دربردارد لذا تلاش کرده ایم در حد توان خود بخشی از هزینه ها را بکاهیم، تصریح کرد: بر همین اساس تدارک وسایل مورد نیاز برای نورسیده های عزیزمان با تلاش واحد حمایتی با شور و عشق خاصی صورت گرفت، تا مادر ، با گرمای پر از محبت با آغوشی بازتر پذیرای نوزاد دلبندش باشداميدواريم با خواست خداوند و كمك و مساعدت خيرين بتوانيم باری كوچک از غم های نيازمندان به ويژه زنان سرپرست خانوار كشور عزيزمان ايران بزداييم.

فرمانده پایگاه حضرت رقیه (س) شهرستان سرخه افزود: گروه‌های جهادی می‌توانند در همه زمینه‌ها فعال باشند، خدمت در بسیج نوعی جهاد وعبادت است. در این راستا ما نیز همانند سایر اقشار بسیج به كمك‌رسانی به افراد آسیب‌دیده از شیوع كرونا ورود كرده و در کنار تهیه بسته های معیشتی، توزیع نان، وسایل آموزشی و سایر ملزومات ضروری خانواده ها، اقدام به تهیه سیسونی کرده ایم.

ابراهیمی با بیان اینکه جمع آوری کمک های مردمی توسط خیران وتهیه وسایل سیسمونی برای خانواده نیازمند از فعالیت های اجرایی پایگاه است، گفت: با هدف دستگیری از خانواده های نیازمند و برداشتنی بخشی از بار خانواده ها با کمک خیرین و بانیان اقدامات لازم جهت تهیه سیسمونی برای نوزادان انجام شد.

وی در ادامه اضافه کرد: از سیسمونی تهیه شده 12 دست اهدایی بوده و سه دست خریداری شده همراه با وسایل بهداشتی مبلغ 13 میایون ریال هزینه شده است در کنار آن چهار دست به همت یک خیر خیاط دوخته و در مجموع ۱۹دست لباس به ارزش 23 میلیون 500 هزار ریال برای مقطع سنی یک نوزاد تهیه شده است.

فرمانده پایگاه حضرت رقیه (س) شهرستان سرخه در پایان به بخشی از اقدامات پایگاه حضرت رقیه (س) از قبیل دوخت و توزیع ماسک، دستکش و تهیه بسته ‌های حمایتی در قالب طرح رزمایش کمک‌های مومنانه اشاره کرد.

ابراهیمی یادآور شد: خوشحالیم که به سهم خود قدم کوچکی در حمایت از محرومان و نیازمندان برداشته‌ایم و امیدواریم این فعالیت ها مورد رضای خدا و معصومین(ع) قرار بگیرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها