خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه علی بن ابیطالب (ع) شهرستان سرخه از توزیع 10 بسته معیشتی و برپایی ایستگاه اکرام ایتام و محسنین در زائرسرای حضرت امام رضا (ع) در ماه مبارک رمضان در سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۱۲۳۷
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با ماه میهمانی خدا همه در تلاش برای انجام اقدامات خیرخواهانه و خداپسندانه هستند تا باری را از دوش سرپرستان خانواده های نیازمند بردارند و لبخندی را بر صورت کودکی بنشانند.

در این راستا پایگاه برادران علی بن ابیطالب (ع) با همکاری پایگاه خواهران حضرت فاطمه زهرا (س) در محله اسلامی آل یاسین اقدام به آماده سازی و توزیع 10 بسته معیشتی در این محله کردند.

همچنین این برنامه با اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین در زائرسرای حضرت امام رضا (ع) سرخه همراه بود.

در حاشیه این برنامه محمود جوادی در گفتگو با خبرنگار اظهار کرد: درپی بیانات رهبر معظم انقلاب، طرح مواسات و همدلی به منظور کمک به آسیب‌دیدگان از شیوع ویروس کرونا در شهرستان سرخه همچون سایر استان های مختلف کشور آغاز شد و ادامه دارد که بر اساس آن جمع‌آوری و  توزیع بسته‌های معیشتی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با شیوع ویروس کرونا از ابتدای اسفند سال گذشته، اقشار زیادی با از دست دادن فرصت شغلی خسارت دیدند و از این رو طرح کمک‌های مومنانه با هدف تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی به منظور حمایت از اقشار آسیب‌پذیر به اجرا درمی‌آید.

فرمانده پایگاه علی بن ابیطالب (ع) شهرستان سرخه اضافه کرد: تاکنون کمک‌ها، بسته‌های معیشتی، پخت و توزیع افطاری ساده و غذای گرم از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون صورت گرفته است.

جوادی بیان داشت: همزمان با نزدیک شدن به روزهای پایانی این ماه مبارک 10 بسته معیشتی شامل اقلام (نمک، قند، ماکارونی، روغن مایع، چای و خرما) با حفظ منزلت خانواده ها بین نیازمندان محله اسلامی آل یاسین توزیع شد.

وی در ادامه عنوان کرد: همچنین طرح اکرام ایتام و محسنین با هدف حمایت از کودکان یتیم و تامین نیازمندی‌های آنان در زمینه‌های معیشتی، تحصیلی، درمان و.... انجام گرفت و خوشبختانه با استقبال خوب مردم همراه بود.

در این روزهای سخت شیوع ویروس کرونا که اقتصاد بسیاری از خانوارها تحت تأثیر بیماری کووید ۱۹ قرار گرفته است، جامعه به همدلی و مشارکت بیشتر نیاز دارد و طبعاً افراد متمکن و خیر می‌توانند نقش مهم و تأثیرگذاری ایفا کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها