مسئول پایگاه ائمه جمعه و جماعات استان زنجان:
زنجان-مسئول پایگاه ائمه جمعه و جماعات استان زنجان گفت:خدمت به محرومان جامعه از اولویت های بسیجیان است.
کد خبر: ۹۳۴۱۳۲۳
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹
حجت الاسلام علی اصغر ولایتی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ از اقدامات برنامه ریزی شده برای ساخت منازل نیازمندان مناطق محروم توسط جوانان پای کار و بسیجیان فداکار خبر داد و اظهار کرد:شاید تعبیر زیبا این است که بگوییم اردو‌های جهادی یک جاده دو طرفه خدمت به مردم و جوانان جهادگر است چرا که این اردو‌ها از یک سو محرومیت‌ها را شناسایی کرده و به مردم محروم در جهت حل مشکلاتشان کمک می‌کند و از سوی دیگر به جهادگران کمک می‌کند تا در فضایی معنوی جهادگونه برای رضای خدا قدم بردارند.
 
خدمت به محرومان جامعه از اولویت های بسیجیان است

وی با اشاره به اینکه حضور جوانان در اردو‌های جهادی لبیک به فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است، تصریح کرد: چراکه ایشان طی بیاناتی خطاب به جوانان فرمودند: اوقات فراغت خود را در خدمت به مردم غنی‌سازی کنید.
 
خدمت به محرومان جامعه از اولویت های بسیجیان است

حجت الاسلام ولایتی افزود:بسیجیان در خط مقدم مردم داری و مردم یاری هستند و این مهم باعث افتخار مردم به بسیج شده است.
 
خدمت به محرومان جامعه از اولویت های بسیجیان است

امام جماعت مسجد داود قلی اردوی جهادی را از ابتکارات بسیج دانست و اذعان داشت: اولین هدف اردو‌های جهادی خودسازی است؛ همان‌طور که برترین جهاد‌ها جهاد اکبر در معرکه نفس است.
 
خدمت به محرومان جامعه از اولویت های بسیجیان است
وی با بیان اینکه این گذر از خود و اجابت حق بزرگ‌ترین و مقدس‌ترین غنیمتی است که از این سفر برای آدمی می‌ماند، اضافه کرد: در طی این سفر، تذکر و همیاری به یکدیگر در پیمودن پلکان رشد و کمک به سایرین برای ساختن فضای فرهنگی و مذهبی محیط نیز حاصل آمده و در کنار این مزایا، رسالتی بر دوش جهادگران است و آن توسعه فرهنگ محرومیت زدایی در بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم منطقه است.
 
خدمت به محرومان جامعه از اولویت های بسیجیان است

وی در پایان با اشاره به اینکه یکی دیگر از اهداف جهادی سازندگی عمرانی، فرهنگی، علمی و بهداشتی در مناطق محروم است، یادآور شد: در اردوی جهادی، بسیجیان با وضعیت زندگی یک منطقه محروم کشور در ابعاد مختلف فرهنگی، اعتقادی، معیشتی و بهداشتی و … آشنا شده و از طریق تلاش مخلصانه برای سازندگی در آن منطقه در آن ابعاد، می‌کوشند که خود را ساخته و رضوان الهی را کسب کنند.
ارسال نظرات