مسئول پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی همدان گفت: «مشتاقانه» برنامه تلویزیونی انتخاباتی است که به همت دانشجویان بسیجی همدان در صداوسیمای استان تولید و پخش می‌شود.
کد خبر: ۹۳۴۱۶۱۳
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۷

به مشارکت دانشجویان با صداوسیمای استان همدان برای تولید برنامه انتخاباتی و مطالبه گرانه با عنوان «مشتاقانه» اشاره کرد و  گفت: تولید این برنامه در ۲۶ قسمت برنامه ریزی شده و تولید محتوا، تعیین موضوع برنامه، دعوت از کارشناس و مهمانان و سناریوی برنامه به عهده دانشجویان بسیجی است.

محمدی به ضرورت حضور دانشجویان در برنامه‌های تلویزیونی اشاره کرد و گفت: با توجه به نقش آفرینی تخصصی هسته‌های مساله محور و پژوهشی بسیج دانشجویی همدان و هسته‌های مرکز تحقیقاتی رکتا، و نقش دانشجویان در شناسایی وحل مسائل اولویت دار بومی و ملی در آستانه انتخابات، تصمیم گرفتیم از بستر صداوسیما برای تبیین دستاورد‌های پژوهشی این هسته‌های دانشجویی، بهره بگیریم.

مسئول پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی همدان با بیان اینکه پیشنهاد ما برای تولید چنین برنامه‌ای از سوی مسئولان صداوسیمای استان با استقبال مواجه شد، افزود: موضوعات مطرح شده در این برنامه مسائل استانی و کشوری مانند مسکن، اشتغال، ارزیابی معادن استان، موانع تولید، مسائل ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و ... بوده است.

وی ادامه داد: برخی موضوعات مهمتر در دو قسمت ضبط شده اند. مثلا مساله خصوصی سازی در همدان یا مساله سلامت در استان و کشور از جمله موضوعاتی بود که در ۲ قسمت ضبط و پخش شده است.

محمدی گفت: تاکنون ۱۶ قسمت از برنامه ضبط شده و امشب قسمت دوازدهم آن از شبکه استانی همدان پخش می‌شود. پیگیر پخش این برنامه از شبکه افق هم هستیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر این برنامه دوشنبه‌ها و چهارشنبه‌ها پخش می‌شود، خاطرنشان کرد: پس از ماه مبارک رمضان قرار است این برنامه سه شب در هفته پخش شود.

ارسال نظرات