فرماندار سراوان:

انتخابات صحیح در انتخابات ۱۴۰۰، منفعت تمام جامعه را در بر می‌گیرد

سراوان- فرماندار سراوان گفت: انتخابات، نماد مردم سالاری دینی در انقلاب اسلامی است. به همین خاطر دشمن با اعمال تحریم‌های ظالمانه و حرکات مذبوحانه، می‌خواهد مقابل مسیر پیشرفت و ترقی ایران اسلامی را بگیرد.
کد خبر: ۹۳۴۱۹۲۵
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶

سعید تجلیلی در گفتگو با خبرنگار بسیج در سراوان بیان کرد: امروز، کشور در یک برهه خاص و حساس قرار دارد و دشمن با اعمال تحریم‌های ظالمانه و بی سابقه، در تلاش است تا به واسطه مشکلات اقتصادی و اجتماعی، مردم را از حضور در انتخابات، دلسرد کند. اما ملت شریف ما به ویژه مردم مرزدارِ سراوان، با حضور پر شور و با شکوه شان در شرقی‌ترین نقطه ایران، هرگز اجازه نخواهند داد، دشمن با حرکات مذبوحانه، بخواهد مقابل مسیر پیشرفت و ترقی کشور را بگیرد.

فرماندار سراوان تصریح کرد: از آنجایی که دشمن حتی با وجود تحریم‌های ناجوانمردانه‌ای که تابحال بر کشور عزیزمان تحمیل شده، باز هم تاب دیدن قدرت ایران در منطقه را ندارد، سعی می‌کند موج عظیمی از ناامیدی و نگرانی را در دل مردم گسترش دهد تا از این طریق بتواند به اهداف خود برای زیر سوال بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی دست یابد.

وی افزود: ملت فهیم و ولایت مدار ایران اسلامی همواره با هوشیاری و بیداری بصیرتی که در این مسیر از خود به نمایش گذاشته اند به معاندین نظام فهماندند که هیچ گاه کاری از پیش نخواهند برد.

تجلیلی بیان کرد: مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی، همچنان پایبند به آرمان‌های امام و شهدا هستند و برای آبادانی کشور و اقتدار و عزت آن، شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده اند؛ لذا هرگز فریب تبلیغات سوء دشمن را نخواهند خورد و این بار نیز در انتخابات پیش رو، مشارکت چشمگیری خواهند داشت. چرا که ملت ایران هشت سال با دست‌های خالی، ولی با اتکا به خداوند متعال و اراده پولادین، مقابل دشمنان ایستادند و از آرمان‌های نظام دفاع کردند. پس این بار نیز از عهده این امر مهم با سربلندی و افتخار، بیرون خواهند آمد.

این مسئول در ادامه خاطر نشان کرد: پس از دوران شاهنشاهی، حکومت استبدادی به حکومت مردمی تبدیل شد و از آن زمان تا کنون، مردم با حضور در انتخابات، خود سرنوشت کشورشان مشارکت دارند که این مسئله نشانگر مردم سالاری دینی در ایران اسلامی است. به همین دلیل اگر این انتخاب از روی آگاهی و شناخت باشد؛ منفعت کل جامعه اسلامی ما را در برمی‌گیرد؛ و اگر انتخاب غلط داشته باشند؛ بالطبع به ضرر همه خواهد بود! پس در این راه خطیر، تمامی جوانب باید سنجیده شود.

فرماندار شهرستان سراوان در پایان به مقوله حق الناس بودن رای مردم، اشاره کرد و گفت: رای این مردم، حق الناسی است بر گردن تک تک مسؤلین کشور؛ بنابراین دولت و نظام جمهوری ایران باید تمام توان خود را برای پاسداری از حق مردم به کار گیرند تا حقی از کسی ضایع نشود و مردم بتوانند با آگاهی کامل، در تمامی انتخابات کشور نظیر انتخابات ریاست جمهوری، قوه مقننه و یا شورای شهر و روستا، اقدام کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار