پیشرفت و تعالی نظام اسلامی مدیون خون شهداست

فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر به همراه جمعی از پاسداران به مناسبت هفته بسیج سازندگی از خانواده معظم شهید، ولی محمد شعلی بر دیدار و دلجویی کرد.
کد خبر: ۹۳۴۱۹۶۵
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرنگار بسیج از ایرانشهر، فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر به همراه جمعی از پاسداران به مناسبت هفته بسیج سازندگی از خانواده معظم شهید، ولی محمد شعلی بر دیدار و دلجویی کرد.

در این دیدار سرهنگ پاسدار محمدهراتی گفت: ملت ایران به ویژه جوانان گوش به فرمان امام در دفاع از اسلام و قرآن شجاعانه در برابر حکومت ستم شاهی ایستادند و برای استقرار نظام جمهوری اسلامی از جان خویش گذشتند و به مقام والای شهادت رسیدند.

فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر ادامه داد:  انقلاب اسلامی مرهون خون شهدایی است که با ولایت مداری و با ایمان راستین هیمنه رژیم طاغوت را درهم شکستند و نظام شاهنشاهی ۲۵۰۰ ساله را از این سرزمین بر چیدند و حکومت اسلام، عزت و سربلندی را انتخاب کردند.

وی عنوان کرد: پیشرفت و تعالی نظام اسلامی امروز مدیون خون شهدایی است که مظلومانه در خفقان رژیم ستم شاهی تا پای جان بر آرمانهایشان ایستادگی کردند.

این مسئول افزود: امروز بعد از چهار دهه از انقلاب اسلامی ملت ایران توانسته با بصیرت، ولایت مداری و پیروی از سیره شهدا در برابر دشمنان ایستادگی نموده و عزت و اقتدار و استقلال خویش را حفظ نماید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار