انتفاضه جدید به‌زودی انتقام تخریب بقیع را خواهد گرفت

امام‌جمعه رشت با اشاره به اینکه به رسمیت شناختن این غده چرکین از بلاهای تاریخ است، گفت: با شکل‌گیری انتفاضه جدید از سوی جوانان مسلمان و ازجمله فلسطینی‌ها شاهد نابودی این غده چرکین خواهیم بود.
کد خبر: ۹۳۴۲۱۴۵
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان رشت با اشاره به اینکه هرکس پیامبر را بیازارد مورد نفرین خداوند است، اظهار کرد: تخریب قبرستان بقیع و کشتار دست جمعی مسلمان مصادیق آزار پیامبر است و بر اساس آیات شریف قرآن همه این‌ها باید تاوان آزار پیامبر اسلام را پس بدهند.

وی با بیان اینکه امروز قدرت‌های سلطه جهانی تلاش می‌کنند ملت‌ها را از ارزش‌های بومی و منطقه‌ای دور نگه دارند، گفت: استکبار جهانی درصدد است تا ملت‌های دنیا را به سمتی که خودشان می‌خواهند ببرند برای مثال در زمان آتاترک حروف الفبایی مردم ترکیه را تغییر دادند.

امام‌جمعه رشت با بیان اینکه زمان آیت‌الله بروجردی می‌خواستند زبان فارسی را نیز به انگلیسی تغییر دهند، افزود: رهبر انقلاب چند سال پیش گلایه‌هایی نیز داشتند که زبان دنیا نباید انگلیسی باشد و ایشان درباره زبان فارسی ابراز نگرانی کردند که فارسی در حال فرسایش است و باید حرمت زبان خود را حفظ کنیم.

فلاحتی با تأکید بر ترویج گویش گیلکی بیان کرد: فارسی‌زبانی است که رهبر انقلاب می‌فرمایند باید طوری عمل کنیم که در دنیا بسیاری از دانشگاه‌ها برای آموختن دانش روز، زبان فارسی را بیاموزند.

وی با بیان اینکه بیش از ۷۰ سال قبل رژیم صهیونیست به رسمیت شناخته و امروز بلای جان مسلمانان شده است، گفت: به رسمیت شناختن این غده چرکین از بلا‌های تاریخ است که با شکل‌گیری انتفاضه جدید از سوی جوانان مسلمان و ازجمله فلسطینی‌ها شاهد نابودی این غده چرکین خواهیم بود.

امام‌جمعه رشت با اشاره به نزدیک شدن سالروز ارتحال آیت‌الله بهجت (رحمه الله علیه) بیان کرد: ایشان محصول سال‌ها ریاضت، رنج و محنت بودند، عارفی که دارای درک سیاسی و اجتماعی بودند، اما این وجه از زندگی ایشان مغفول مانده که فرشتگان به آرامگاه این عارف سالک توجه می‌کنند و زیارت قبور ایشان موجب استجابت دعاست.

فلاحتی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی را نیز آل سعود به وجود آورد، گفت: تخریب بقیع پس از حادثه کربلا بزرگ‌ترین جنایت در تاریخ اسلام و تشیع به ثبت رسید و هشت شوال هرگز از تاریخ تشیع محو نمی‌شود و به‌زودی انتقام آن را از این رژیم قلابی و غاصب خواهیم گرفت.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار