امام‌جمعه آستانه‌‌اشرفیه با تأکید بر لزوم حفظ عزت ملت ایران و نیروی قدس در مذاکرات با رژیم آل‌سعود گفت: اصل مذاکره با رژیم آل‌سعود به دلیل مسئله حج قابل‌قبول است ولی باید عزت ملت ایران حفظ شود.
کد خبر: ۹۳۴۲۱۴۷
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از آستانه‌اشرفیه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد طیبی ظهر امروز در آئین نماز جمعه عبادی سیاسی این هفته این شهر با بیان اینکه شکل‌گیری دولت اسلامی در مناطق اشغالی فلسطین در حال شکل گرفت است، اظهار کرد: اتفاقات رخ‌داده در رژیم صهیونیستی و استیصال این کشور حاکی از آن است که پایان این رژیم مستکبر و کودک‌کش نزدیک است.

وی با اشاره به دلایل عصبانیت و خشم فلسطینیان در منطقه شیخ جراح در بیت‌المقدس شرقی گفت: رژیم صهیونیستی و غاصب قدس سعی در بیرون راندن ۵۰۰ نفر از فلسطینیان از منطقه شیخ جراح داشته است، ولی جوانان فلسطینی اجازه این اتفاق را به رژیم غاصب قدس نداده و آنان سپس به مسجدالاقصی حمله‌ور شدند.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه انتفاضه رخ‌داده در فلسطین را انتفاضه موشکی دانست و افزود: موشک و راکت‌های گروه‌های مقاومت و حماس در فلسطین نشان داد که گنبد آهنین رژیم صهیونیستی به‌مانند طبل توخالی بوده و از هزاران راکت شلیک‌شده به سمت سرزمین‌های اشغالی تنها چند موشک را ره‌گیری کرده است.

طیبی با تأکید بر لزوم حفظ عزت ملت ایران و نیروی قدس در مذاکرات با رژیم آل‌سعود تصریح کرد: سران آل‌سعود از روی استیصال با ایران مذاکره می‌کنند که اصل آن به دلیل مسئله حج و به‌منظور جلوگیری از سوءاستفاده کشور‌های غربی از اختلاف میان این دو کشور موردقبول است، ولی باید عزت ملت ایران حفظ شود.

وی با تأکید اینکه استکبار با ایجاد جنگ روانی به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری است، بیان کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری اولویت اول در انتخابات ریاست جمهوری مسئله مشارکت و سپس انتخاب اصلح است، زیرا رئیس‌جمهوری که اکثریت آرای ملت را کسب کند با پشتوانه رأی مردمی در مراجع بین‌المللی از منافع ملت دفاع خواهد کرد.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با درخواست از مسوولان در خصوص اهتمام در نگهداری از پمپاژ آب کشاورزی در این شهرستان گفت: در چند وقت اخیر به دلیل کاهش نزولات آسمانی با کاهش ذخیره آب کشاورزی در گیلان و شهرستان آستانه‌اشرفیه مواجه بودیم، ولی از مردم درخواست دارم در حل مشکل آب کشاورزی با یکدیگر همدلی و همکاری کنند و از مسوولان درخواست دارم در نگهداری پمپاژ دقت نظر شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات