فرمانده حوزه حضرت زینب(س) سپاه تبریز در گفت و گو با خبرگزاری بسیج:
تبریز- فرمانده حوزه حضرت زینب(س) سپاه غدیر تبریز با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو، آن را حیاتی ترین موضوع کنونی کشور دانست.
کد خبر: ۹۳۴۲۲۹۷
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲

حمیده رزاق پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: با توجه به اینکه چهار سال آینده کشور بسته به این انتخابات است و سرنوشت کشور را تعیین می کند حضور آگاهانه و حداکثری مردم در آن تعیین کننده است.

وی توجه به منویات رهبر فرزانه انقلاب را در خصوص اهمیت آن برای انتخاب فرد اصلح مهم عنوان و تاکید کرد: معظم له در بیانات متعدد خود ویژگی های فرد اصلح را برشمردند که مردم با دقت و توجه به آن می توانند فرد اصلح را از این طریق انتخاب کنند.

رزاق پور اضافه کرد: امروز امیدآفرینی برای تحول بخشی جامعه و ترسیم آینده انقلاب بخصوص در چله دوم انقلاب مهم و اساسی است و نخبگان جامعه باید در این خصوص نقش آفرین باشند.

وی توجه به بندهای بیانیه گام دوم انقلاب را نیز مهم خواند و اظهارداشت: این بیانیه نقشه راه آینده انقلاب است که رهبر فرزانه انقلاب در آن به جوانان تاکید ویژه ای دارند و جوانان بخصوص جوانان بسیجی باید با مطالعه دقیق این بیانیه با همان روحیه جهادی و انقلابی گری خود تحول آفرین باشند.

رزاق پور ادامه داد: وظیفه انقلابی گری بسیجیان خدمت به مردم است و برای تحقق این مهم باید به نقشه راه آینده که گام دوم انقلاب است دقت و توجه بیشتری داشته باشند.

ارسال نظرات