خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی پدافند هوایی شهید دستنبو:

مشارکت حداکثری درانتخابات نقطه قوت کشور است

کبودراهنگ- مسئول عقیدتی پدافند هوایی شهید دستنبوه بابیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات نقطه قوت کشور است،گفت: پیکره کشور پس از مشکلات عدیده‌ای که در اقتصادی متحمل شده نیاز به تزریق نیروی جدید و انقلابی دارد.
کد خبر: ۹۳۴۲۳۴۸
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱

مشارکت حداکثری درانتخابات نقطه قوت کشور استبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام الفتی در نشست بصیرتی که با حضور مربیان و هادیان سیاسی در سپاه ناحیه کبودراهنگ برگزار شد، با تاکید بر اهمیت انتخابات اظهار کرد: انتخابات پیش رو، با توجه به اینکه اولین انتخابات قرن بوده و از طرفی نخستین انتخابات بعد از بیانیه گام دوم انقلاب مورد تاکید ولایت است، اهمیتی دو چندان دارد.

وی با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری درانتخابات نقطه قوت کشور است، بیان کرد: پیکره کشور پس از مشکلات عدیده‌ای که به لحاظ اقتصادی متحمل شده است نیاز به تزریق نیروی جدید و انقلابی دارد و به این پیکره باید روح جدیدی دمیده شود تا بسیاری از مشکلات اقتصادی که ناشی ازسوءمدیریت‌ها است برطرف شود.

مسئول عقیدتی سیاسی پدافند هوایی شهید دستنبو افزود: مهم‌ترین و دشوارترین مدیریت کشور از آن انتخابات بوده چراکه جایگاه ریاست جمهوری است و این مسند بعد از ولایت با توجه به اختیاراتش از بالاترین جایگاه‌ها است و باید کسی که در مسند این قوه تکیه می‌زند درد و مشکلات مردم را از نزدیک احساس کند.

وی با اشاره به اینکه راه علاج مشکلات کشور قوی شدن است، یادآور شد: اگر سیستم قوی اقتصادی، امنیتی و… باشد، ریاست جمهوری جایگاه ویژه‌ای پیدا خواهد کرد و این هم نیاز به پشتوانه قوی مردمی دارد، که با مشارکت حل خواهد شد.

الفتی تصریح کرد: اگر پشتوانه مردمی نظام تقویت شود قدرت چانه‌زنی سیاسی و دیپلماسی هم تقویت خواهد شد و اگر میدان تقویت شد، دیپلماسی هم با اقتدار جلو خواهد رفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات