تبریز- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی گفت: در سال گذشته 270 میلیارد تومان از بدهی دستگاه‌های اجرایی استان به پیمانکاران، نهادهای عمومی غیر دولتی و بانک‌ها از محل اسناد خزانه اسلامی پرداخت شد.
کد خبر: ۹۳۴۲۴۳۷
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری  بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، داود بهبودی عصر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار کرد: استفاده 270 میلیارد تومانی از منابع اسناد خزانه اسلامی در این محدودیت های شدید بودجه ای بسیار راهگشا بوده و باید امسال نیز بتوانیم به شکلی اثربخش‌تر از منابع بودجه‌ای بهره بریم.

وی افزود: باید از ظرفیت‌های بودجه سال 1400 در ارتقای زیرساخت‌ها با برنامه ریزی بلندمدت، توزیع عادلانه منابع و کاهش فشار بر منابع استانی، رد دیون دولت، جلب مشارکت بخش خصوصی، عمومی و فاینانس، تقویت منابع و مولد سازی و توسعه و رفع محرومیت بهره بریم.

بهبودی در ادامه به مقایسه اعتبارات هزینه ای استان در سال‌های 1399 و 1400 پرداخت و تصریح کرد: اعتبارات هزینه‌ای ابلاغی 1400 استان 894 میلیارد تومان است که این رقم نسبت به اعتبار هزینه ای ابلاغی در ابتدای سال گذشته و میزان تحقق آن در انتهای سال به ترتیب 59.58 و 22.36 درصد رشد داشته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی مجموع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای ابلاغی سال 1400 استان را 1961 میلیارد تومان اعلام کرد.

ارسال نظرات