فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع)خبر داد:

اختصاص حدود ۴۰ درصد از پروژه‌های محرومیت زدایی به آبرسانی به مناطق محروم و کم برخوردار

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) گفت: توجه و رسیدگی به مناطق محروم از مهم‌ترین برنامه‌های سپاه پاسداران است و امسال حدود ۴۰ درصد از پروژه‌های محرومیت زدایی به آبرسانی به مناطق محروم و کم برخوردار اختصاص یافته است.
کد خبر: ۹۳۴۲۵۳۲
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار شاکرمی در گفت وگوبا خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: توجه و رسیدگی به مناطق محروم از مهم‌ترین برنامه‌های سپاه پاسداران است و امسال حدود ۴۰ درصد از پروژه‌های محرومیت زدایی به آبرسانی به مناطق محروم و کم برخوردار اختصاص یافته است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)  با بیان اینکه ۸۵۰ گروه جهادی بسیج در سطح محلات و روستاهای استان مشغول فعالیت و خدمت رسانی هستند، اظهار کرد: تاکنون بیش از ۵۶۰۰ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی با اعتباری بالغ بر ۵۸ میلیارد تومان توسط بسیج سازندگی سپاه استان ایلام و با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره)و ادارات مختلف اجرا شده است.

وی به ساخت مسکن محرومین در سال جاری اشاره و خاطرنشان کرد: در سالجاری برنامه ساخت و مرمت ۱۰۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان ایلام با مشارکت سپاه پاسداران، کمیته امداد امام خمینی(ره)، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در دستور کار قرار گرفته و به محض مشخص شدن سهم هریک از سازمان ها عملیات اجرای آنها آغاز خواهد شد.

سردار شاکرمی در ادامه از انعقاد تفاهم نامه با آبفا استان خبر داد و گفت: با این تفاهم نامه در سال جاری گروه های جهادی بسیج سازندگی سپاه، عملیات آبرسانی به روستاهای کوچک استان که فاقد آب سالم هستند را آغاز می‌کنند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین ( ع) ایلام اضافه کرد: بسیج سازندگی سپاه در سال جاری همچنین برای حمایت از محرومان برای کلیه خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد که فاقد مسکن بوده در صورت داشتن زمین، بصورت رایگان مسکن احداث می کند.

وی همچنین از انعقاد تفاهم‌نامه حوزه سازندگی سپاه استان با اداره کل زندان های ایلام خبر داد و گفت: طبق این تفاهم نامه سپاه ۲۰ میلیارد ریال برای تجهیز ۲ سوله اداره زندان ها شهر ایلام تا پایان سال، بمنظور مهارت اندوزی و ایجاد اشتغال زندانیان هزینه می کند.

ارسال نظرات