خبرهای داغ:
مراسم یادبود شهدای حادثه تروریستی مدرسه سیدالشهداء(ع)کابل به همت حوزه علمیه خواهران استان سمنان و به همکاری واحد بسیج طلاب در تاریخ 25/2/1400 مجتمع حوزوی ازهرا (س) برگزار گردید .
کد خبر: ۹۳۴۲۵۸۲
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲
 
به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان - خبرگزاری بسیج:
مراسم یادبود شهدای حادثه تروریستی مدرسه سیدالشهداء (ع) کابل به همت حوزه علمیه خواهران استان سمنان و به همکاری واحد بسیج طلاب در تاریخ ۲۵/۲/۱۴۰۰ در سالن اجتماعات بنت المصطفی مجتمع حوزوی ازهرا (س) برگزار گردید.
این مراسم با سخنرانی مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان حجت الاسلام نجم و مدیر حوزه‌های علمیه برادران استان حجت الاسلام رستمیان در خصوص بررسی علت جنایت تروریستی مدرسه کابل همراه با برنامه‌های فرهنگی اجرا شد.
سرکارخانم ذوالفقاری مدیریت سطح دو حوزه علمیه خواهران سمنان هدف از برگزاری این برنامه را اطاعت از منویات مقام معظم رهبری در خصوص توجه به مظلومیت مردم افغانستان خصوصا شیعیان ودختران وزنان آنجا دانستند و همچنین تاکید کردند که نبود امنیت سبب بوجود آمدن چنین جنایاتی می‌گردد وی در ادامه به وجود امنیت در ایران به دلیل از خود گذشتگی شهدای مقاومت و مدافعان حرم اشاره نمودند. سپس به ضرورت تبیین حضور حداکثری در انتخابات به منظور ایجاد امنیت خصوصا برای زنان و دختران توضیحاتی را مطرح نمودند همچنین ابراز داشتند که از دیگر دلایل برگزاری این برنامه همدلی با دانش آموزان طلبه افغانستانی مشغول به تحصیل در این مرکز می‌باشند
ارسال نظرات