سرهنگ کمیزی گفت:در انتخابات پیش رو مردم با حضور خود، فردی را برای یک دوره چهار ساله به مسئولیتی مهم نظیر ریاست جمهوری انتخاب می کنند که می تواند آینده ای روشن و امیدوار کننده برای ملت ما رقم بزند.
کد خبر: ۹۳۴۲۶۵۸
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان ؛ سرهنگ پاسدار نعمت کمیزی فرمانده سپاه ناحیه کمیجان گفت: انتخابات با مشارکت بالا تقویت نظام و آبروی جمهوری اسلامی محسوب می شود و همه باید برای کمک به موضوع ورود نمایند.

وی افزود:انتخابات و میزان حضور مردم در آن نشان از میزان قدرت و عزت ملی و کارایی نظام­ های سیاسی در صحنه بین ­المللی و داخلی  است و می‌­تواند قدرت میدانی و دیپلماسی  و میزان اعتبار کشور را در عرصه رقابت­‌های منطقه‌ای و جهانی بالا ببرد.

فرمانده سپاه ناحیه کمیجان اظهارکرد:باید اندیشه و آرمان های حضرت امام راحل (ره) را در خصوص انتخابات و انتخاب اصلح را برای مردم تبیین کرد و مردم را تشویق و ترغیب نمود که حضور در انتخابات و پای صندوق های راًی در این مقطع خیلی مهم و حساس است.

سرهنگ کمیزی خاطرنشان کرد:در انتخابات پیش رو مردم با حضور خود، فردی را برای یک دوره چهار ساله به مسئولیتی مهم نظیر ریاست جمهوری انتخاب می کنند که می تواند آینده ای روشن و امیدوار کننده برای ملت ما رقم بزند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات