خبرهای داغ:
روابط عمومی حوزه بسیج امامزاده سیدمعصوم (ع) خبر داد:

برگزاری نشست سیاسی با محوریت انتخابات

به همت معاونت سیاسی دفتر نمایندگی، ولی فقیه در حوزه بسیج امامزاده سیدمعصوم (ع)، مراسم نهضت روشنگری و نشست عقیدتی سیاسی با محوریت انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۲۷۲۲
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم؛ به همت معاونت سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه حوزه مقاومت بسیج امامزاده سیدمعصوم (ع) ناحیه ویژه شهرستان قم، مراسم نهضت روشنگری و نشست عقیدتی سیاسی با محوریت ایام انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ در آستان مقدس امامزاده سیدمعصوم (علیه السلام) برگزار شد.

این مراسم در خصوص تبیین مباحثی در جهت گسترش مشارکت و حضور گسترده مردم در انتخابات و انتخاب اصلح، برای ائمه جماعت مساجد محدوده سیدمعصوم (ع) و مدیران محلات و فرماندهان پایگاه های تابعه و شورای این حوزه برگزار شد.


خاطر نشان می‌شود حجت الاسلام والمسلمین عمارلو، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه شهرستان قم و حجت الاسلام والمسلمین همتی، معاون عقیدتی ناحیه شهرستان قم نیز در این مراسم در زمینه های بصیرت افزایی، حضور حداکثری مردم، انتخاب اصلح در انتخابات امسال و جلوگیری از اقدامات و فریب های دشمنان در برابر تحقق آرمان های نظام و انقلاب اسلامی، سخنرانی کردند.

گفته می شود این نشست، با رعایت اصول و پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

انتهای پیام/ امیرفرزانه
ارسال نظرات