معاون ارتباطات و اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی در پیامی 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۳۴۲۷۶۲
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵

 محمد حسین فئوادیان معاون ارتباطات و اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی در پیامی 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت

 

در ابتدای این پیام آمده است: 27 اردیبهشت ماه که مزین به روز ارتباطات و روابط عمومی گردیده، روز پاسداشت تلاش و کوشش کسانی است که برای معرفی و تعالی سازمان خود از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند. فرارسیدن روز روابط عمومی را مغتنم شمرده، این روز را گرامی داشته و به تمامی فعالان این عرصه تبریک عرض می نمایم. بی شک این روز تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده است.

روابط عمومی پویا دلیل موفقیت سازمان ها

زمانی یک سازمان موفق خواهد بود که روابط عمومی پویا یی داشته باشد اگر روبط عمومی سازمان مطالعه نداشته و بروز نباشد موفق نخواهد بود و نمی‌تواند درست با رسانه های جمعی ارتباط برقرار کند روابط عمومی باید در کنار رسانه ها و پا به پای خبرنگاران در برنامه ها حضور داشته باشد و با ارتقای سطح رسانه ای باید بتوانیم سواد رسانه ای را با توجه به پرکاربرد بودن فضای مجازی افزایش دهیم.

 

در ادامه این پیام عنوان شده است: امروزه روابط عمومی نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی و حتی اجرایی بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمی یابد. در عصر حاضر روابط عمومی ابزار دست مدیریت نیست؛ فلسفه مدیریت است، اگر ناکار آمد شود، مدیریت فرسوده و ناکارآمد می شود.

روابط عمومی می تواند با بالا بردن قدرت رقابت و پذیرش ریسک سازمانها و با جاری ساختن روح روابط عمومی در کل سازمان که با ایستایی و سکون منافات دارد، زمینه تجلی این نام را در سراسر میهن اسلامی فراهم آورد.

 

در بخشی از این پیام آورده شده است: درهای سازمانها، ساعتی باز و ساعتی دیگر بسته می شوند و این آغوش باز روابط عمومی هاست که همواره پذیرای اقشار مختلف جامعه بوده و لحظه به لحظه می تواند رسیدن به اهداف عالیه ی جامعه را دنبال نموده و روح و سرزندگی را در سازمانهای کشورمان جاری سازد.

 

در بخش پایانی این پیام آمده است: روز ارتباطات و روابط عمومی، در نهایت فرصتی است مبارک تا همه با هم برای توسعه ارتباطات اجتماعی و غنای معنوی و ارزشی این حرفه ارزشمند با تقویت حضورمدیرانی دانایی محور و تحول طلب از یک سو و رعایت اخلاق حرفه ای در عملکرد خود و بها دادن روز افزون به نظام آزاد ارتباطات و اطلاعات از سویی دیگر تلاش نموده و جایگاه این حرفه را در جامعه آرمان خواه و اسلامی خود تثبیت نماییم. بار دیگر برای کلیه ی فعالان این عرصه آرزوی سلامتی داشته و امیدوارم شاهد موفقیت آنها در مسیر اعتلای اهداف جامعه ی اسلامیمان باشیم.»

 

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات