خبرهای داغ:
مدیر کل کمیته امداد استان سمنان همراه با یعقوبی رئیس کمیته امداد شهرستان با حجت الاسلام و المسلمین فاطمی بصیر در ستاد نماز جمعه دیدار کردند.
کد خبر: ۹۳۴۳۰۰۸
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ مسعودیان مدیر کل کمیته امداد استان سمنان همراه با یعقوبی رئیس کمیته امداد شهرستان و مسئول زکات شهرستان سرخه با حجت الاسلام و المسلمین مصطفی فاطمی بصیر امام جمعه سرخه در دفتر وی دیدار کردند.

در این دیدار مسعودیان مدیر کل کمیته امداد ضمن قدردانی از امام جمعه گزارشی به برنامه های اجرا شده این نهاد در ماه مبارک رمضان از جمله؛ تهیه و توزیع سبد کالا، اطعام مهدوی، اجرای طرح حامی یابی برای ایتام و محسنین تحت پوشش و زکات فطره اشاره کرد.

در ادامه یعقوبی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سرخه در گزارشی از همت و یاری مراکز نیکوکاری، پایگاه های بسیج، هیئت های مذهبی، نیروهای بسیج و سپاه با کمیته امداد قدردانی و با تلاش همه بیش از ۱۱۰۰ بسته سبد کالا و ۱۷۰۰۰ پرس غذای گرم در سطح شهرستان توزیع شده است همچنین حدود ۱۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفاره در سطح شهرستان جمع آوری شد.

همچنین امام جمعه ضمن تقدیر و تشکر از مدیر کل کمیته امداد استان، رئیس و پرسنل خدوم کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اظهار کرد: بحمدالله سطح مشارکت های عمومی به ویژه در طرح مواسات و همدلی، تهیه و توزیع سبدهای کالا و زکات بسیار خوب بوده و تعامل بسیار خوبی کمیته امداد با نهاد امام جمعه دارند.

در پایان این دیدار امام جمعه توفیقات روزافزون آن ها را از درگاه خداوند سبحان مسئلت و رهنمودهای لازم جهت خدمت رسانی هر چه بیشتر به نیازمندان را ارائه داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها