خبرهای داغ:
به همت پایگاه فاطمه بنت اسد مومن آباد

از پخت 110 وعده غذای گرم تا توزیع بسته های معیشتی در شهرستان سرخه

110 پرس غذای گرم و سرد همراه با بسته های معیشتی در ماه رمضان به همت بسیجیان در روستای مومن آباد سرخه توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۴۱۷۵۲
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای طرح مواسات و کمک مومنانه از ابتدای شروع این همدلی، مشارکت چشمگیری برای کاهش آلام و درد خانواده های بی بضاعت و همچنین آسیب دیده از بحران کرونا در سطح کشور به ثمر رسید .

مردم ایران اسلامی همچنان در رزمایش کمک مومنانه شرکت می‌کنند و با تهیه و توزیع بسته های معیشتی در حال کمک به نیازمندان هستند.

در روستاها و شهرستان سرخه نیز این کمک های مومنانه انجام و همچنان به قوت خود باقی است. پایگاه فاطمه بنت اسد روستای مومن آباد در شهرستان سرخه، یکی از پایگاه های فعال در کمک های مومنانه است که از روزهای اول شیوع کرونا پای کار بوده و در توزیع بسته های معیشتی و پخت غذای گرم و سرد فعالیت چشمگیری داشت.

فاطمه زهرا مومن آبادی فرمانده پایگاه فاطمه بنت اسد مومن آباد در شهرستان سرخه در گفتگو با خبرنگار اظهار کرد: پس از بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان و فقرا، نیازمندان توسط پایگاه‌ها در محلات روستا و با برنامه‌ریزی کامل شناسایی و سازماندهی شده‌اند تا این کمک‌ها به دست آنها رسانده شود.

وی تصریح کرد: این روزها و در این شرایط سخت عده‌ای از مردم با سختی زیاد معیشت خود را سپری می‌کنند و به لحاظ اقتصادی در تنگنا هستند و به همین سبب رزمایش همدلی، مواسات و کمک مؤمنانه در کشور فرصتی برای کمک به نیازمندان و اقشار ضعیف جامعه فراهم کرده تا در این روزهای سخت در کنار آن‌ها باشیم.

فرمانده پایگاه فاطمه بنت اسد مومن آباد در سرخه با اشاره به اینکه ماه رمضان ماه نزول برکات است، گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای استفاده از برکات معنوی است و مسلمانان از معنویات این ماه پرفضیلت استفاده کنند.

مومن آبادی افزود: با هدف پهن کردن سفره های گرم در خانه های نیازمندان در ماه رمضان بسته های معیشتی، گوشت، غذای گرم و غذای سرد در قالب افطاری ساده بین خانواده ها توزیع شد. ۱۱۰ پرس غذای گرم و سرد به همت خانه هلال روستای مومن آباد با همکاری پایگاه بسیج خواهران فاطمه بنت اسد (س) به دست نیازمندان رسید.

وی خاطرنشان کرد: ما سعی می کنیم تا ریشه کن کردن این ویروس کنار خانواده های آسیب دیده باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار