خبرهای داغ:

طبخ و توزیع 8700 پرس غذای گرم در سرخه

مسئول بسیج سازندگی شهرستان سرخه از طبخ و توزیع ۸۷۰۰ پرس غذای گرم در ماه مبارک رمضان در شهرستان سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۱۲۶۲
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶

اکنون مردم خداجو و روزه دار کشورمان ماه مبارک رمضان متفاوتی را آغاز کرده اند جایی که نه خبر از سفره های چند صد نفری افطاری هست و نه آئین های معنوی دسته جمعی در مکان های مذهبی.

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ در ماه رمضان امسال در هر کوی برزنی ، خیران و بانیان نیکوکار برای کمک به همنوعان خود دست بکار شده اند، یکی با کمک های نقدی، یکی با توزیع سبدهای غذایی اهدایی خیران و دیگری با اهدای خون خلاصه هر کس هر کاری از دستش برمی آید انجام می دهد.

 در شهرستان سرخه نیز همه دست به دست هم دادند تا با توزیع غذای گرم و سبدهای معیشتی از آلام و رنج های خانواده های نیازمند بکاهند و توانستند با همت بلندشان 8700 پرس غذای گرم را در این ماه پر خیر برکت بر سر سفره های خانواده های نیازمند بگذارند.

جواد عبداللهی مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شهرستان سرخه در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا و بحران های ناشی از آن و حضور همه جانبه جهادگران بسیجی در میدان مقابله با این ویروس منحوس بار دیگر این برکت و لطف جلیه خداوند را به رخ جهانیان کشید، اظهار کرد: امروز نهضت کمک مومنانه و محرومیت زدایی که از ماموریت های اصلی سپاه و بسیج است به همت نیروهای بسیجی که برآمده دل مردم هستند انجام می شود و همین کمک ها که در عرصه های مختلف شکل گرفته تاحد زیادی توانسته آسیب های ناشی از کرونا را کنترل کند.

وی در ادامه به آثار زیان بار بیماری کرونا  در برخی مشاغل و کسب و کارها اشاره کرد و گفت: در این شرایط ضروری است تا مؤمنان با همدلی و شرکت در انجام کارهای خیر و خداپسندانه گامی در جهت حل مشکلات و برخی گرفتاری‌های مالی افراد نیازمند بردارند تا در این ماه مبارک سفره مهربانی در تمامی خانه‌ها و محلات گسترده و پربرکت باشد.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان سرخه ماه مبارک رمضان را شهر الله عنوان کرد و افزود: برکات و توجهات خداوند متعال در این ماه پرفضیلت به بندگانش بسیار است چرا که تمامی مؤمنان به میهمانی خداوند دعوت بوده و از رحمت و مغفرت الهی بهره مند می‌شوند.

عبداللهی با اشاره به اینکه شهرستان سرخه نیز توانست با همت پایگاه های بسیج، گروه های جهادی، کمیته خادم الشهدا و محله های اسلامی در این مسیر گام بردارد، عنوان کرد: 8700 پرس غذای گرم در سرخه و روستاهای اطراف آن طبخ و بین نیازمندان توزیع شد.

وی در خاتمه از همکاری و همراهی همه کسانی که در این مسیر خیرخواهانه حضور یافتند در این امر خداپسندانه شرکت کردند قدردانی کرد و گفت: با لطف و یاری خداوند اجرای طرح کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان امسال نیز به مانند سال گذشته با هدف یاری رساندن به افراد نیازمند و آسیب دیده از بیماری کرونا  به خوبی انجام شد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها