خبرهای داغ:

توزیع 580 پرس غذای گرم در شهرستان سرخه

از ابتدای ماه رمضان 580 پرس غذای گرم و افطاری ساده به همت بسیجیان پایگاه حضرت زینب (س) توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۴۱۲۴۶
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۱

ویروس کرونا، با آمدنش همه چیز را دستخوش تغییر کرده است، قربانی شدن تعدادی از هموطنان و ابتلای تعداد زیادی دیگر به عنوان مهم ترین، تلخ ترین و دردناک ترین اثر کرونا در کشور بوده است. کسادی بازار بسیاری از کسب و کارها ، لغو آئین ها و سنت های نوروز باستانی و تعطیلی تمام رقابت های ورزشی شکل و سیاق زندگی مردم را به کلی دچار دگرگونی کرده است. 

اکنون مردم خداجو و روزه دار کشورمان ماه مبارک رمضان متفاوتی را آغاز کرده اند جایی که نه خبر از سفره های چند صدنفری افطاری هست و نه آئین های معنوی دسته جمعی در مکان های مذهبی.

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ از آغاز ماه مبارم رمضان و پهن شدن خوان گسترده الهی به همت خیرین و بسیجیان پر تلاش و هم نوع دوست پایگاه خواهران حضرت زینب (س) در شهرستان سرخه 580 پرس غذای گرم و بسته های افطاری ساده بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

طاهره فیض فرمانده پایگاه حضرت زینب (س) شهرستان سرخه در حاشیه این اطعام خداپسندانه در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان کمک‌های مردمی و خیرین به نیازمندان در شهرستان افزایش یافته، اظهار کرد: توزیع نذورات موجب شده است تا بخشی از نیازهای اساسی اقشار آسیب‌پذیر جامعه برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان، ماه نیکوکاری است تا مردم بیش از پیش به فکر فقرا و محرومان جامعه باشند و با کمک‌های خود شادی‌ را به آنها به ارمغان بیاورند، گفت: همه باید از این فرصت به نحو شایسته استفاده کرده و بیش از پیش به فقرا و نیازمندان کمک کنند.

فرمانده پایگاه حضرت زینب (س) شهرستان سرخه خاطرنشان کرد: طبق منویات مقام معظم رهبری و تاکید بر برگزاری رزمایش همدلانه و با هدف کاهش دردها و مشکلات خانواده های نیازمند و سرپرستان خانوار که به نحوی از کرونا آسیب دیده اند؛ بسته بندی و توزیع 580 غذای گرم، نذورات و افطاری های ساده به همت بانیان و خیرین امر و تلاش و همت بسیجیان انجام شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها