فرمانده سپاه قائم شهر:

تعامل سپاه و ناجا ضامن امنیت پایدار در جامعه است

ساری-فرمانده سپاه قائم شهر تعامل سپاه و ناجا را ضامن امنیت پایدار در جامعه دانست.
کد خبر: ۹۳۴۳۰۵۰
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
تعامل سپاه و ناجا ضامن امنیت پایدار در جامعه است
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج قائم شهر، نشست تعاملی و تخصصی فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج و روسای کلانتری شهرستان قائم شهر  برگزار شد.

سرهنگ پاسدار علی خادم فرمانده سپاه قائم شهر در این نشست با اشاره به اینکه ایجاد ناامنی راهبرد اصلی دشمن گفت: خروجی این نشست ایجاد تعامل با سه هدف مهم همدلی و هماهنگی بیشتر، تلاش مضاعف جهت پیگیری‌ها در بخش‌های اشرافیت وبررسی اثرات وضعی امنیتی است.
 
سرهنگ خادم ادامه داد: با راه اندازی و تقویت تیم‌های واکنش سریع ،آموزش‌های لازم با حضور بسیج و سپاه در کنار برادران ناجا می‌تواند در برقراری امنیت پایدار در انتخابات موثر باشد وهر نهاد و ارگانی مکلف است در برقراری نظم و امنیت همکاری داشته باشد و هیچ منیّتی در این مورد وجود ندارد.
 
تعامل سپاه و ناجا ضامن امنیت پایدار در جامعه است
 
سرهنگ مهدی خادمی فرمانده ناجا قائم شهر  هم با بیان اینکه کشور ما بر پایه مردم سالاری دینی وخواست مردم شکل گرفته است گفت: دشمنان برای ضربه زدن به این نظام دست از تلاش خود آن هم در ایام های حساسی چون انتخابات برنمی دارند.
 
تعامل سپاه و ناجا ضامن امنیت پایدار در جامعه است
 
سرهنگ خادمی ادامه داد:یکی از راهبرد‌های دشمن بدبین کردن مردم نسبت به انقلاب و نظام است که می‌طلب ما در موضوعات فرهنگی خوب عمل کنیم.

فرمانده ناجا قائم شهر در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد:  بسیج و سپاه در کنار نیروی انتظامی بازوی امنیتی، عملیاتی شهر محسوب می‌شود و حاصل همکاری و تعامل این دو نهاد رضایتمندی مردمی، رضایتمندی مقام معظم رهبری و در نهایت رضایت حضرت ولی عصر (اروحناه فداه) می‌باشد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار