خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی خبر داد
تبریز- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در جلسه ستاد بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر از برگزاری حدود ۳۰ عنوان برنامه برای بزرگداشت سی و نهمین سالروز آزادسازی خرمشهر در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۳۲۴۸
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اصغر عباسقلی زاده، برگزاری مسابقات ویژه آزادسازی خرمشهر در فضای مجازی، ارائه خدمات و ویزیت رایگان پزشکی در بیمارستان‌ها و کلانشهر تبریز، تجلیل از ۳۹ نفر از خانواده شهدای عملیات بیت المقدس و فاتحان خرمشهر، راه اندازی کاروان‌های شادی در تبریز، تدوین و تهیه محتواهای صوتی، تصویری و متن جهت بارگذاری در فضای مجازی را از جمله این برنامه‌ها برشمرد.

وی  افزود: با برنامه‌هایی تدارک دیده شده تلاش داریم از سلحشوری، افتخار آفرینی و اقتدار شهدا و رزمندگان در عملیات آزادسازی خرمشهر تشکر و قدردانی کنیم.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی نیز در این جلسه گفت: حماسه سوم خرداد یکی از صفحات بی نظیر و زرّین تاریخ انقلاب اسلامی است.

راستگو افزود: امسال نیز با توجه به شیوع ویروس کرونا و برگزاری انتخابات باید برنامه‌های بزرگداشت سی و نهمین سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر با ملاحظات خاصی برگزار شود.

وی تاکید کرد: باید به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، جلوگیری از تجمعات در مراسم‌ها و سو استفاده‌های احتمالی برای تبلیغات نامزدها توجه شود.

ارسال نظرات