سرپرست شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی یزد گفت: مراسم یوم الله 14و15خرداد به علت بیماری کرونا به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۴۳۴۷۳
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، حجت الاسلام والمسلمین متوسل در جلسه هماهنگی بزرگداشت ایام الله ۱۴ و ۱۵ خرداد اظهار داشت: ابعاد شخصیتی امام خمینی (ره) به اندازه‌ای گسترده و جامع می‌باشد که میتوان سال‌ها برای معرفی این ابعاد شخصیتی برنامه ریزی کرد.

وی با اشاره به ساده زیستی و دوری از تجمل گرایی امام خمینی (ره) تصریح کرد: امام خمینی (ره) همیشه از کاخ نشینان دوری می‌کرد و به مسئولین توصیه میکرد که از زندگی اشرافیگری دوری کنند و اصلا هدف امام خمینی (ره) دنبال درهم کوبیدن روحیه اشرافیگری در جامعه بود.

حجت الاسلام والمسلمین متوسل در ادامه با اشاره حلم وبردباری امام خمینی نیز خاطرنشان کرد: در حوادثی که ابتدای انقلاب به وقع پیوست که ابعاد و گستردگی برخی از آن‌ها نیز بسیارگسترده بود امام خمینی با صبر وبردباری حوادث را مدیریت کرده و به بهترین سرانجام می‌رساند.

وی یکی دیگر از ویژگی‌های بارز شخصیتی امام خمینی را زهد ایشان ذکر و ابراز داشت: جامعیت وابعاد گسترده شخصیتی امام خمینی می‌طلبد که در طول سال جلسات مداومی برای قشر‌های مختلف در جهت آشنایی با این ابعاد شخصیتی برگزار شود.

حجت الاسلام و المسلمین متوسل در مورد بزرگذاشت یوم الله ۱۴ و ۱۵ خرداد نیز اظهار داشت: به علت محدودیت‌های کرونایی و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مراسم امسال به صورت محدود برگزار می‌شود.

سرپرست شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی یزد در پایان خاطرنشان کرد:دربرنامه ریزی انجام شده برای یوم الله ۱۴ و ۱۵ خرداد مقرر شده برنامه‌هایی متناسب با قشر‌های مختلف جامعه در سطح شهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار و همچنین جلسات روشنگری با هدف تبیین ابعاد شخصیتی امام خمینی و تاثیرات قیام ۱۵ خرداد برگزار شود.
ارسال نظرات