تجمع جمعی از باغداران رباط کریم،در اعتراض به تخریب زمینهای کشاورزی؛ "فرماندار آنها را اقناع کرد"

فرماندار رباط کریم، در توجیه تخریب باغات این شهرستان توسط جهاد کشاورزی، "جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز" را علت آن دانست و گفت:موضوع برسی و با هیچ مسئولی نیز مماشات نخواهیم کرد.
کد خبر: ۹۳۴۳۵۳۶
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از غرب استان تهران: صبح امروز باغداران رباط کریم در تجمعی اعتراضی مقابل فرمانداری شهرستان، خواستار پیگیری مطالبات خود مبنی بر تخریب باغهایشان از سوی جهاد کشاورزی شدند، که فرماندار به همراه نماینده مجلس در جمع آنها حاضر شد و کشاورزان را به آرامش و حل و فصل موضع از طریق مراحل قانونی دعوت کرد.

 

کشاورزان معترض "حق مالکیت خود بر باغاتشان را برابر ادله"، دلیل تجمع عنوان کردند و می گویند، با اینکه زمینهای آنها دارای سند قانونی بوده و اطلاعی از مساحت زمین برای صدور فنس و غیره.. نداشته اند، جهاد کشاورزی اقدام به تخریب بساتین آنها کرده است.

 

"نظام‌ ملکشاهی" نیز با حضور در جمع صاحبان باغچه های تفریحی شهرستان رباط کریم، برای توجیه عمل کارکنان اداره جهاد کشاورزی،(جلو گیری از تخریب ساخت و ساز غیر مجاز) را پیش کشید و خواهان فیصله دادن موضوع از راه های قانونی شد و همچنین وعده داد،به جد با مسئولانی که باعث ایجاد تنش در شهرستان و مکدر شدن خاطر شهروندان خلاف مقررات و ضوابط می شوند برخورد خواهد شد.

 

 ملکشاهی در ادامه اظهارات خود، تخریب ساخت و ساز برابر قانون را بلامانع دانست و در عین حال هم تاکید کرد: حتی انجام این مهم باید با هماهنگی دیگر مسئولان و اقناع سازی مردم صورت گیرد، که پس از آن نیز فرمانداری در اجرای صحیح قانون و مدارا با مردم‌ گام برمیدارد و در برخورد با زمین خواران و دلالان کوتاه نخواهد آمد.

 

انتهای پیام//

ارسال نظرات
آخرین اخبار