دستگاه‌های اجرایی باندی و حزبی عمل نکنند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان خطاب به همه دستگاه‌های اجرایی و ستادهای اجرایی گفت: از خدا بترسید و حزبی و باندی عمل نکنید؛ تأکید می‌کنیم از روز محاکمه بترسید و به‌وقت محاکمه گله نکنند.
کد خبر: ۹۳۴۳۷۰۴
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی در آئین عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه رشت در مصلی این شهر با اشاره به فصل کشاورزی و مشکلات پیش روی کشاورزان اظهار کرد: کشاورزان خیال نکنند ما و مردم در شهر به فکر آنان نیستند مردم ما حاصل دسترنج دست‌های پینه‌بسته آنان را بر سر سفره خود می‌آورند و با قدردانی از آنان، مشکلات کشاورزان را مشکل خود می‌دانند.

وی با اشاره به سالروز تحریم آمریکا در شنبه پیش رو گفت: دولت آمریکا همواره به ما ظلم کرده و هیچ‌گاه خیر ملت ایران را نخواسته لذا ملت ما و همچنین ملت مظلوم فلسطین چشم به ملت‌ها دوخته و به دولت‌های ظالم چشم ندوخته و نخواهیم دوخت.

امام‌جمعه رشت با تأکید بر اینکه با آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها گفتمان جواب نمی‌دهد، افزود: در هیچ کجای تاریخ گفتمان با استکبار پاسخگو نبوده بلکه این میدان است که چاره‌ساز است لذا به طرفداران گفتمان با استکبار می‌گوییم که دیگر از این مسیر دست بردارند چراکه هیچ‌گاه گفتمان با استکبار در هیچ کجا جواب نداده است.

فلاحتی با ابراز تعجب از طولانی شدن نشست وین گفت: نشست وین ما را نگران و نسبت به برخی جریانات بدبین کرده و دستگاه‌های نظارتی باید بیشتر دقت کنند چراکه آمریکایی‌ها به دنبال رفع تحریم نبوده و نهایتاً دنبال تعلیق هستند باید دقت کنیم تا دیگر به کژ راهه نرویم.

وی با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر افزود: ۵۸۷ روز خرمشهر در دست بعثی‌های ظالم بود تا اینکه در سوم خرداد ۶۱ با حماسه مقاومت ملت و نیرو‌های مسلح کشور، این بخش از خاک ایران عزیز آزاد و پیام مقاومت ملت ایران به دنیا مخابره شد.

فلاحتی با بیان اینکه پیام‌ها و درس‌های امام (ره) فرازمانی بوده و حتی برای امروز و فردا نیز عبرت است، خاطرنشان کرد: امام (ره) فرمود: ما نباید فتح‌های بزرگی ازجمله خرمشهر را از یاد ببریم فتحی که رزمندگان و ملت ایران در مقابل همه دنیا ایستادگی کرده و ترس و وحشت را بر دل دشمن انداختند.

وی با بیان اینکه امام (ره) همواره تأکید داشتند که رزمندگان پیروزی خرمشهر را جز نصرت الهی ندانند، افزود: مردم ایران ثابت کردند که تحمل گرسنگی و تشنگی را دارند، اما طاقت شکست از جهان کفر را ندارند ملت ایران با دستان خالی، اما اراده‌ای محکم در مقابل همه کفر ایستادگی کرد.

خطیب جمعه رشت با بیان اینکه ۷۳ سال قبل مسئله ساماندهی جهان اسلام مطرح بوده است گفت: امروز فلسطین یکدست و یکپارچه‌شده و توانستند با وحدت پیام قدرت را به رژیم جعلی صهیونیست مخابره کنند.

وی با بیان اینکه وحدت میان بخش‌های سه‌گانه فلسطین برای دشمن دردآور است، تصریح کرد: به اعتراف خودشان رژیم منحوس صهیونیست غریبانه در حال لاف زدن بوده و پاسخ در برابر حرکات ناموزون صهیونیست‌ها در برابر کشتی ایران، ترور دانشمند هسته‌ای و حادثه‌ای در صنعت هسته ایران همین بس که امروز رژیم منحوس صهیونیست در برابر جبهه مقاومت و موشک‌های پرتاب‌شده به آنان، در حال دست‌وپا زدن است.

خطیب جمعه رشت با بیان اینکه رژیم منحوس صهیونیستی روزبه‌روز به سمت اضمحلال در حال پیش روی است، گفت: به اعتراف خود آنان اینکه این رژیم جعلی در برابر نیرو‌های فلسطینی عاجز شده در برابر حزب‌الله و ایران سرنوشت نامعلومی خواهد داشت.

فلاحتی با بیان اینکه اگرچه تابستان در پیش روست و هوا گرم است، اما به رعایت پوشش و حجاب تأکید می‌کنیم، گفت: ما منکرات زیادی داریم و در جای خود باید برخورد شود، اما منکر حجاب عملاً و علناً دهن‌کجی به احکام دینی است.

خطیب جمعه رشت با تأکید بر حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر افزود: آمران معروف نیز با روش‌های عقلانی حتماً این موضوع را مدنظر قرار دهند چراکه وضعیت پوشش در استان غیرقابل‌پذیرش است.

خطیب جمعه رشت خطاب به همه دستگاه‌های اجرایی و ستاد‌های اجرایی گفت: از خدا بترسید و حزبی و باندی عمل نکنید؛ تأکید می‌کنیم از روز محاکمه بترسید و به‌وقت محاکمه گله نکنند

فلاحتی با اشاره به ویژگی‌های کاندیدا‌ها و تأکید به انتخاب‌کنندگان در انتخاب درست و شایسته بیان کرد: به کسی رأی دهید که ایمان و تخصص داشته باشید تعهد و تخصص را مدنظر قرار داده و انتخابی شایسته داشته باشید.

وی با اشاره به الگو بودن پیامبران برای بشر گفت: در همه اقوام باوجود رسالت پیامبران، اما بهانه‌های بشر وجود داشته و با موضوعاتی مثل عدم ثروت آنان باور نمی‌کردند؛ مانند امروز که برای انتخاب مسئولان به‌جای شایسته‌سالاری به موضوعات دیگر توجه می‌کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار