تبریز- عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: برقرای آتش‌بس یک طرفه در غزه به معنای قبول شکست از سوی اسرائیل و ترس آنان از مقاومت جانانه فلسطینیان است.
کد خبر: ۹۳۴۳۷۵۶
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی روز جمعه در آیینی که با هدف محکومیت جنایت‌های این رژیم اشغالگر و در حمایت از مقاومت 11 روزه فلسطینیان در جنگ اخیر در مراغه برگزار شد، اظهار داشت: فلسطین منطقه مقدسی است و انبیای بسیاری در این منطقه زندگی و مردم را به توحید دعوت کرده‌اند؛ فلسطین قبله نخست مسلمانان و محل عروج پیغمبر اسلام است.

وی با اشاره به اینکه چندمیلیون یهودی از جای‌جای دنیا به فلسطین آمده و در طول بیش از هفتاد سال جنایت‌های بسیاری را در این کشور مرتکب شده‌اند، بیان کرد: این یهودی‌ها همواره با ایستادگی حزب‌الله لبنان و نیروهای مقاومت و جواب‌های دندان‌شکن روبرو بوده‌اند.

حجت الاسلام پورمحمدی اضافه کرد: در جریان‌های چند روز گذشته فلسطین، شاهد عظمت و رشادت‌های مسلمانان بودیم که حاصل آن تقدیم بیش از یکهزار و ۵۰۰ مجروح و ۲۵۰ شهید است.

وی افزود: این مسائل از بی‌کفایتی برخی سران کشورهای اسلامی است و اگر مسلمانان اتحاد داشتند، اسرائیل جرات این جسارت‌ها را نداشت.

حجت الاسلام پورمحمدی بیان کرد: خوشبختانه جریان مقاومت با قسمتی از توان خود جواب اشغالگران را داد و موجب وحشت بین صهیونیست‌ها شد.

وی ادامه داد: اگر اسرائیل این حرکت‌ها را ادامه می‌داد پاسخ بسیار بزرگتری را دریافت می‌کرد و همین دلیل با آتش‌بس یک‌طرفه عقب‌نشینی کرد.

وی اضافه کرد: حتی گنبد آهنین هم نتوانست در مقابل موشک‌های بسیار کوچک مقاومت ایستادگی کند.

امام جمعه مراغه خاطر نشان کرد: امروز جریان مقاومت در فلسطین و حزب‌الله در لبنان پرقدرت‌تر از هر زمان دیگری است و این قدرت به برکت حضرت امام خمینی(ره) و خلف صالح حضرت امام خمینی (ره)، حضرت امام خامنه‌ای به وجود آمده است.

آیت‌الله پورمحمدی همچنین ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک شاهد ریشه‌کنی اسرائیل و بازگشت فلسطینیان به خانه‌هایشان باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها