خبرهای داغ:
استاندار همدان خبر داد

اجرای ۳۰۰ طرح مهم اقتصادی در همدان

همدان-استاندار همدان با اشاره به اینکه نرخ بیکاری در استان همدان منطبق با برنامه ششم ۷.۳ است، گفت: امروز بیش از ۳۰۰ طرح مهم اقتصادی در حوزه‌های مختلف در استان همدان در حال ساخت است.
کد خبر: ۹۳۴۴۰۳۳
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۲

اجرای ۳۰۰ طرح مهم اقتصادی در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج، سید سعید شاهرخی در مراسم بهره‌برداری و افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های ارتباط روستایی استان همدان اظهار داشت: همانگونه که امروز وزیر ارتباطات با دست پر در استان همدان حضور دارند کارگزاران دولت تدبیر و امید هم در بخش‌های مختلف با همراهی خوب مجمع نمایندگان فعالیت‌های گسترده‌ای در استان دارند.

وی با بیان اینکه در سطح استان پروژه‌های بسیار متعدد و وسیعی در بخش‌های مختلف عمرانی و اقتصادی که شامل صنعت معدن کشاورزی و گردشگری است، در دست اجرا است، گفت: دغدغه مردم شهرستان بهار مانند شهرستان درگزین به همت مسئولین و همراهی خوب نمایندگان این است که کارگر کم دارند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه نرخ بیکاری در استان همدان منطبق با برنامه ششم ۷.۳ است، گفت: امروز بیش از ۳۰۰ طرح مهم اقتصادی در حوزه‌های مختلف در استان همدان در حال ساخت است که امیدواریم تا پایان سال نیمی از آن طرح‌ها به بهره‌برداری برسد و حدود ۳ هزار طرح در بخش‌های مختلف حال فعالیت است.

وی با اشاره به طرح‌ها و پروژه‌های در حال احداث ابراز داشت: استان همدان به مثابه یک کارگاه بزرگ سازندگی در حال فعالیت است.

شاهرخی خطاب به وزیر ارتباطات گفت: امروز هم سپاسگزاریم و هم بسیار خوشحال هستیم که استان همدان به عنوان یک استان پیشرو در اتصال به شبکه ملی اطلاعات است که نشان از همت شما و همکارانتان در این مدت کوتاه است.

وی با بیان اینکه امروز خرسندیم که اعلام کنیم ۹۹.۲ درصد از خانواده‌های ما که در ۹۰۷ روستا واقع شده‌اند به یکی از نیازهای جدی توسعه دست یافته‌اند، گفت: ما قدردان وزیر جوان ارتباطات هستیم چراکه ۲۴ درصد از این رشد و پیشرفت ماه از سفر قبل وزیر ارتباطات تا به امروز اتفاق افتاده است.

استاندار همدان گفت: این اقدام هم کار عمرانی و وظیفه قانونی وزیر ارتباطات و هم درسی است برای مدیران که به قول و عهد خود عمل کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات