فرمانده ناحیه مقاومت لردگان در گفتگو با بسیج:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لردگان گفت: فتح خرمشهر و عملیات بیت المقدس اقتدار ایران اسلامی را برای دشمنان ثابت کرد و این حرکت یک نمایش عملی بزرگ بود.
کد خبر: ۹۳۴۴۱۱۰
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ؛ سرهنگ پاسدار عباس رحیمی با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر، از سوم خردادماه به عنوان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس یاد کرد.

سرهنگ پاسدار عباس رحیمی، با یادآوری اینکه آزادسازی خرمشهر برای ایران اسلامی بسیار حیاتی بود، تصریح کرد: بی‌تردید عملیات بیت‌المقدس را باید یکی از عملیات‌های مهم در دوران دفاع‌مقدس قلمداد کرد که در این عملیات نیروهای بسیجی با روحیه جهادی که داشتند، توانستند حماسه بزرگی در سوم خردادماه خلق کنند.

رحیمی ادامه داد: یکی از شیرین ترین روزهای دفاع مقدس فتح خرمشهر بود که رزمندگان اسلام با تمسک به اهل بیت عصمت و طهارت توانستند با برنامه ریزی شبانه روزی و تلاش مداوم به آن دست یابند و بدترین خاطره دوران دفاع مقدس که همان اشغال خرمشهر بود را به فراموشی بسپارند.

وی اضافه کرد: این فتح بزرگ باعث بیداری سازمان های بین المللی جهت پیدا کردن راه حلی برای پایان جنگ و نجات صدام شد.

رحیمی با اشاره به اینکه رزمندگان در برهه کنونی در اوج قدرت قرار دارند، خاطرنشان کرد: این اوج آمادگی از آن جهت است که در مقابل تهدیدات دشمن ایستادگی کنند و اجازه تعدی به هیچ متجاوزی را ندهند.

وی رویداد بزرگ دیگر در خردادماه امسال را انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا و عشایری دانست و گفت: انتخابات یکی از مهم ترین رویدادهای اثرگذار در سرنوشت مردم و کشور است که امید است با حضور پرشور و انتخاب آگاهانه، بار دیگر حماسه زرینی در دفتر افتخارات ملت بزرگ ایران اسلامی نقش ببندد.

ارسال نظرات