نشست علمی هفته جمعیت در سرخه برگزار شد

نشست علمی هفته جمعیت با محوریت ارزش فرزند و فرزندآوری در حسینیه شهدا سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۴۱۲۴
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳

از نظر قرآن و اسلام، ازدواج نوعی عبادت محسوب می‌شود و بچه که ثمره ازدواج است ذخیره‌ قیامت برای پدر و مادر معرفی شده است. بچه از دیدگاه متون دینی، نشانه‌ سعادت انسان و تحفه و هدیه‌ الهی است.

بی‌شک تولد فرزندان در خانواده، احساس مفید و مؤثر بودن را برای پدر و مادر به ارمغان می‌آورد. به نوعی که داشتن فرزند با احساس شایستگی و مثمر ثمر بودن در ارتباط است.

بدیهی است که داشتن ثمرات نیکو، عامل دلگرمی والدین و تداوم حیات مشترک آنها بوده و احساس مثمر ثمر بودن و اعتماد به نفس را در آنان به وجود می‌آورد و در این بین داشتن فرزند و نگاه به او می‌‌تواند موجب نشاط والدین و سلامت روانی آنها شود.

رهبر انقلاب فرمودند: مسأله جمعیّت را جدّی بگیرید! جمعیّت جوان کشور دارد کاهش پیدا می‌‌کند. یک جایی خواهیم رسید که دیگر قابل علاج نیست.

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ به مناسبت هفته جمعیت نشست علمی با موضوع ارزش فرزند، فرزندآوری و سلامت مادر با حضور سالاریان کارشناس مذهبی و دکتر شاکر متخصص زنان و زایمان به همت حوزه علمیه خواهران نجمیه و پایگاه حضرت زینب (س) با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در حسینیه شهدا سرخه برگزار شد.  

گفتنی است مریم آزمون فرمانده حوزه کوثر سرخه در این جمع حضور یافت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار