خبرهای داغ:
همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین استان همدان با بیان اینکه دین و حکومت به هم پیوسته است، گفت: حاکمیت و دین توأمان است و اگر این اتفاق بیفتد هدف غایی خداوند متعال محقق خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۴۴۲۵۵
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲

دین و حکومت به هم پیوسته است/ اجرای دین بدون پشتوانه حکومت و حاکم بی‌معنی خواهد بودبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام حسین علیی در آیین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان دین و حکومت را به هم پیوسته توصیف کرد و اظهار داشت: دین اصل و اساس زندگی انسان‌ها است و اگر این بنیاد و اساس در جامعه نباشد؛ جامعه به گمراهی و تباهی خواهد رفت.

وی با بیان اینکه دین هم برای خود حاکم و هم برای افراد جامعه و اداره جامعه است، افزود: همچنین اجرای دین بدون پشتوانه حکومت و حاکم بی‌معنی خواهد بود و اگر کسی این نگاه را قبول نداشته باشد؛ نگاهش سکولاریستی است .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین استان همدان ادامه داد: حاکمیت و دین توأمان است و اگر این اتفاق بیفتد هدف غایی خداوند متعال محقق خواهد شد تا جایی که می‌توان گفت تمام انبیا و اولیا آمده‌اند تا این پیوند را شکل دهند.

وی با بیان اینکه خدا را شاکریم که به عنوان سومین حکومت توانسته‌ایم؛ دین و حکومت را توأمان کنیم، افزود: دشمنان برای اینکه این توأمان بودن را به هم بزنند بعضاً درون نظام نفوذ کرده‌اند و نگذاشته‌اند آن طور که باید احکام الهی جاری و ساری شود.

علیی گفت: قوه مجریه به عنوان دست اجرایی حکومت، بسیار در پیشبرد اهداف اسلام نقش دارد، بنابراین باید تمام تلاش خود را بکار ببندیم تا دولت جوان انقلابی رأس کار قرار بگیرد تا بتوانیم به اهداف اسلام دست پیدا کنیم.

وی ضمن تجلیل از زحمات حجت الاسلام عبدی گفت: شاید به لحاظ شغل سازمانی ماموریت ایشان تمام شده است اما برای روحانیت بازنشستگی تعریف نشده است و تا آخرین نفس باید در سنگر تبلیغ حضور داشته باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین استان همدان افزود: فردی برای مسئولیت ولی فقیه سپاه ناحیه همدان در نظر گرفته‌ایم که از لحاظ مدیریتی بسیار با تجربه هستند و در سالیان گذشته در سطح کشوری خوش درخشیده‌اند .

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حجت‌الاسلام «مسیح اله عبدی»، حجت‌الاسلام «علی حسنی» به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان معرفی شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات