خبرهای داغ:

مجتمع دیجیتال مهر شاهرود افتتاح و آغاز به کار کرد

شاهرود_مجتمع دیجیتال مهر شاهرود با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، امام جمعه و فرماندار شاهرود گشایش یافت.
کد خبر: ۹۳۴۴۳۶۲
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
مجتمع دیجیتال مهر شاهرود افتتاح و آغاز به کار کردبه گزارش خبرگزاری بسیج، مجتمع دیجیتال مهر شاهرود با هدف تولید و ارائه محتوی لازم برای فضای مجازی و نیز توسعه فعالیت‌های آموزشی برای ارتقای سواد رسانه‌ای در مجتمع فرهنگی هنری مهر شاهرود ایجاد و فعال شده است.
در این مجتمع مجهز به بخش‌های مختلف است و با هدف خصوص کمک به کسب و کار‌های اینترنتی و ارائه آموزش‌های کاربردی برای استفاده مطلوب از فضای مجازی و تولید و ارائه محتوی لازم به ویزه برای جوانان و نوجوانان دائر شده است.
در این مجتمع قریب ۲۰ سامانه رایانه‌ای برای ارائه آموزش به مراجعین و نیز خدمات مختلف نرم افزاری و آموزشی مستقر شده و فعال است.
فرماندار شهرستان شاهرود در این مراسم با تجلیل از تلاش‌های مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و نیز رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود برای ایجاد و فعال کردن این مجتمع، توسعه کارآفرینی برای جوانان و علاقه‌مندان کسب و کار‌های اینترنتی و نیز ارائه آموزش‌های لازم را بسیار ضروری و مهم خواند و خواستار تولید و ارائه محتوی لازم و مفید در زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی برای مخاطبان شد.
در مراسم افتتاحیه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، امام جمعه شاهرود، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و جمعی از مسوولین و دست اندرکاران فرهنگی و اجرایی شهرستان شاهرود و استان سمنان حضور داشتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها