نیاز به اهدای خون شرط زندگی بیماران خاص است که در این زمینه با توجه به افزایش استفاده از فرآورده‌های خونی در ماه‌های اخیر مسئولان سپاه در کنار هم‌استانی‌ها خون خود را اهدا کردند.
کد خبر: ۹۳۴۴۷۸۸
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵

‌‌اجــــرای رزمایــــش قرارگاه معنــــویت و ســــلامت در اســــتان اردبــیل

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، اهدای خون شرط زندگی بیماران خاص است که در این زمینه با توجه به افزایش استفاده از فرآورده‌های خونی در ماه‌های اخیر مسئولان سپاه در کنار هم‌استانی‌ها خون خود را اهدا کردند.

سیدمحمد سیدسیاح، مسئول امور طلاب و روحانیون سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: در راستای تحقق موضوع ایثار و از خودگذشتگی اهدای خون از جایگاه والایی برخوردار است و ائمه معصومین(ع) به این مسئله تأکید ویژه داشته‌اند و اگر آن زمان ابزار انتقال خون وجود داشت حتماً به جای حجامت به اهدای خون را تاکید می‌کردند.

نقی‌‌پور، مسئول روابط عمومی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل نیز گفت: امروز توفیق داشتیم در مرکز انتقال خون حاضر شده و به واسطه کمبود فرآورده‌های خونی، مسئولان سپاه با نذر اهدای خون در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و قرارگاه معنویت و سلامت در این رزمایش شرکت کردند.

 خبرنگـــــار سعیـــــد زعفری
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار