گزارش بسیج از همایش فاتحان خرمشهر در مسجد امام رضا(ع)؛

روایت ایستادگی ملت اسلام از خونین شهر تا فلسطین سرافراز

نام خرمشهر در فرهنگ ملت ایران با مقاومت و ایثار و حماسه و شکوه عجین شده است و بر همین اساس همه ساله در سوم خرداد ماه، سراسر سرزمین ما مزین می شود به نام عملیات بیت المقدس و رشادت های رزمندگان آزادسازی خرمشهر.
کد خبر: ۹۳۴۴۸۴۴
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۵

در این میان، مساجد و بسیجیان و نواحی مقاومت بسیج سپاه های استانی ویره برنامه های در سراسر کشور برگزار می کنند و امروز، سوم خرداد مردادماه، همایش بزرگ فاتحان خرمشهر به همت هیئت امنا و پایگاه بسیج و اهالی مسجد جامع امام رضا (ع) واقع در تهران، خیابان خاوران، خیابان شهید ناصری (نفیس) در مجموعه ورزشی مهدی عزیزی مسجد جامع امام رضا (ع) برگزار شد.

پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم، خواهر شهید مدافع حرم، مهدی عزیزی که از اهالی و بسیجیان فعال همین مسجد حضرت امام رضا علیه الاسلام بود با قرابت بخش هایی از وصیت نامه این شهید، گفت: ملت ایران همه شهید مهدی عزیزی هستند و راه امام و شهدا و سردار پر افتخار اسلام، حاج قاسم سلیمانی را ادامه می دهند و اجازه نمی دهند استکبارگران جهانی ما را از تداوم مسیر مقاومت دور بدارد.

اجرای گروه سرود رهروان شهدا و خاطره گویی تنی چند از رزمندگان دوره دفاع مقدس بخش های دیگری از همایش فاتحان خرمشهر بود.

سردار «حسن حسن زاده» نیز در این مراسم با اشاره به پیروزی اخیر ملت مقاوم فلسطین در برابر صهیونیست ها، گفت: جریان مقاومت که با پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ به تدریج در سرتاسر جهان فراگیر شد، هر روز زمینه نابودی و اضمحلال رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل را فراهم می کند.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران افزود: جبهه مقاومت با شهادت حاج قاسم سلیمانی یک بار دیگر عظمت خود را خیلی زود نشان داد که پیروزی بزرگ فلسطینیان در برابر گنبد دروغین آهنین اسرائیل نمونه برجسته آن است.

وی در ادامه با تشکر از برگزار کنندگان همایش بزرگ فاتحان خرمشهر با تلاش بسیجیان ناحیه مقاومت مالک اشتر و اهالی مسجد جامع امام رضا علیه الاسلام گفت: انشالله با تلاش همین عزیزان و تمام مسجدی ها و بسیجیان در سراسر کشور شاهد رقم خوردن انتخاباتی حماسی در ۲۸ مردادماه باشیم.

حسن زاده اضافه کرد: مردم بصیر ما باید این بار هوشمندانه تر از گذشته در انتخابات شرکت کنند تا هم شاهد حل مشکلات اقتصادی باشیم و هم شاهد تقویت جبهه مقاومت اسلامی از سوی دولتمردان باشیم.

سعید صادقی از خوانندگان عرصه انقلاب اسلامی و جریان مقاومت که از بسیجیان ناحیه مقاومت مالک اشتر است و ترانه های وی بارها از رسانه ملی منتشر شد در همایش فاتحان خرمشهر در مجموعه ورزشی مسجد امام رضا علیه الاسلام دو تا از ترک های خود را اجرا کرد.

سرهنگ مغروری نیز در این مراسم با تشکر از حوزه های مقاومت بسیج ۳۲۳ و ۳۲۴ ناحیه مالک اشتر و مسجد امام رضا علیه الاسلام در برگزاری همایش فاتحان خرمشهر با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در مجموعه ورزشی شهید مهدی عزیزی، گفت: انشالله الان که همه از پیروزی ملت فلسطین خوشحال هستیم هرچه زودتر شاهد نابودی کامل اسرائیل باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر اضافه کرد: بسیجیان این ناحیه، خود را برای برگزاری مطلوب انتخابات ۲۸ مردادماه آماده می کنند. همه ما با اطاعت از مقام معظم رهبری، راهی که امام خمینی آغاز کردند با قدرت ادامه می دهیم.

یادآور می شود، همایش فاتحان خرمشهر با تلاش بسیجیان حوزه های مقاومت بسیج ۳۲۳ و ۳۲۴  ناحیه مالک اشتر و مسجد امام رضا علیه الاسلام خیابان شهید ناصری (نفیس) و شهرداری منطقه ۱۵ تهران برگزار شد.

 

ارسال نظرات