فرمانده سپاه بردسکن:

سالروز آزاد سازی فتح خرمشهر به یاد ماندنی ‌ترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه بردسکن با گرامیداشت سوم خردادماه سالروز آزاد سازی فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس گفت:این روز بزرگ و حماسه آن، از جمله بزرگ‌ترین افتخارات مهم و به‌یادماندنی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۹۳۴۴۸۶۳
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ پاسدار علیرضا جنیدی در مراسم سالروز آزادسازی خرمشهر با گرامیداشت و زنده نگه داشتن حماسه فتح خرمشهر و رشادت‌های رزمندگان و شهدای عملیات آزادسازی خرمشهر افزود: آزاد سازی خرمشهر به یاد ماندنی‌ترین روز‌های تاریخ انقلاب اسلامی و نقطه عطفی در دوران دفاع مقدس است.
 
وی تصریح کرد: مهمترین پیام سوم خرداد ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم و کفر جامعه جهانی است که پیامد آن طبق وعده الهی نصرت و پیروزی ملت ایران است.
 
فرمانده سپاه بردسکن گفت: فتح خرمشهر بزرگ‌ترین پیروزی بزرگ ایران بر دشمن بود که قدرت واقعی جمهوری ایران اسلامی و پوشالی بودن دشمن را به جهانیان نشان داد.
 
وی بیان داشت: آزادسازی خرمشهر نمونه‌ای بارز از قدرت وحدت و همبستگی و انسجام مردمان سراسر ایران است که در این راه از پیر و جوان با یکدلی برای رهایی خرمشهر شتافتند و به ندای امام خمینی (ره) لبیک گفتند.
 
وی خاطر نشان کرد: جمله تاریخی «خرمشهر را خدا آزاد کرد» بهترین تعبیر امام خمینی (ره) برای موفقیت بزرگ آزاد سازی خرمشهر بود که به اثرگذارترین شکل ممکن، عمق تعلق رزمندگان ایران اسلامی به پشتیبانی پروردگار عالم را بیان کرد.
 
جنیدی عنوان کرد:رسانه‌ها باید برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در مسیر به ثمر رسیدن این نظام و انقلاب و نمایش رویداد‌های بزرگ و ماندگاری مانند آزادسازی خرمشهر تلاش کنند.
 
وی برگزاری یادواره ۸ شهید منطقه عشایری در دهستان درونه، برگزاری رژه موتوری و خودرویی، برگزاری مراسم صحبگاه مشترک، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و نشست‌های بصیرتی در پایگاه‌های مقاومت بسیج را از برنامه‌های سالروز آزاد سازی فتح خرمشهر در بردسکن اعلام کرد.
 
فرمانده سپاه بردسکن در بخش دیگری از مطالبش به اقدامات انجام شده سپاه طی یکسال گذشته تاکنون اشاره کرد و گفت: توزیع بیش از ۱۲ هزار سبد معیشتی، تولید ۱۰۰ هزار عدد ماسک، پرداخت بیش از یک میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی و تثبیت ۱۰۰ شغل، اختصاص ۳۱۰ میلیون تومان اعتبار از قرارگاه قرب کوثر در حوزه محرومیت زدایی کمک ۱۵۰ میلیون تومانی بلاعوض برای ساخت ۶۵ واحد مسکونی معسر با همکاری کمیته امداد و تخصیص ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای احیاء قنوات از جمله مهم‌ترین فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده می‌باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها