سردار سلیمانی در گفت و گو با بسیج خبر داد

ایجاد ۲۶۰ هزار فرصت شغلی توسط بسیج در کشور / پشتیبانی بسیج از طرح های اقتصاد مقاومتی

ساری- سردار سلیمانی در ادامه از  ۲۶۰ هزار فرصت اشتغال توسط بسیج در کشور هم خبرداد و افزود: بسیج از همه کسانی که می‌خواهند در زمینه اقتصاد مقاومتی فعالیت کنند، پشتیبانی می‌کند.
کد خبر: ۹۳۴۵۰۸۲
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
ایجاد ۲۶۰ هزار فرصت شغلی توسط بسیج در کشور / پشتیبانی بسیج از طرح های اقتصاد مقاومتی
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج قائم شهر سردار غلامرضا سلیمانی با حضور در منطقه روستای خرماکلا قائم‌شهر از طرح‌های اقتصاد مقاومتی این روستا بازدید کرد.
 
سردار سلیمانی در حاشیه این بازدید در گفت و گو با خبرنگار بسیج در قائم شهر گفت:ما به دنبال ترویج الگوی بهره وری مانند طرح‌های اقتصاد مقاومتی خرماکلا قائم‌شهر در کل کشور هستیم تا بسیج بتواند این الگو را به مناطق دیگر معرفی کند.

 رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور به بالا بردن سطح بهره وری از شرایط زمین، آب و هوا اشاره کرد و افزود: با مدیریت جهادی در هر شرایط می‌توان میزان بهره وری را بالا برد.

سردار سلیمانی در ادامه با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی روند بزرگ و وسیعی است، اضافه کرد: بسیج در درجه اول تفکر اقتصاد مقاومتی و گفتمان سازی میکند یعنی وظیفه اول ما الگوسازی و گفتمان سازی است سپس از همه کسانی که می‌خواهند در این زمینه فعالیت کنند پشتیبانی می‌کنیم چه  درمهارت‌آموزی، چه آموزش و چه اعطای تسهیلات.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور  در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در سال ۱۴۰۰ ظرفیت‌های قانون کشور بسیار متنوع‌تر در زمینه پشتیبانی از طرح‌های اقتصاد مقاومتی است که بسیج هم این ظرفیت‌ها را در برنامه‌های سال افزایش داده و ومازندران در این زمینه موفق عمل کرده است که دو پایتخت قطب اقتصاد مقاومتی در آن هدف گذاری شده است و شهرک‌های اقتصاد مقاومتی درحال اجرا و آموزش هستند.

سردار سلیمانی در ادامه از  ۲۶۰ هزار فرصت اشتغال توسط بسیج در سال گذشته هم خبرداد و افزود: مشکلات و آسیب‌های اجتماعی در بستر مسائل اقتصادی ریشه می‌دواند و رشد میکند  لذاروستای خرم کلا یکی از میدان‌های عملیات دفاع مقدس قرار  است که با همت و تلاش بسیجیان وارد چرخه تولید شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: عینی شدن کلام رهبری در موضوع اینکه بسیج مظهر تحقق کامل مردم‌سالاری اسلامی است رامی توان در این نقطه از کشور مشاهده کرد و این الگوی عملکرد باید تکثیر شود.

سردار سلیمانی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد:هنر امام راحل این بودکه برای تبدیل تهدیدات به فرصت‌ها مردم را وارد صحنه کرد و راه حل مشکلات کشور ما نیز امروز همین است، اینکه رهبری معظم انقلاب فرمودند: ما خرمشهر‌ها در پیش داریم، تنها از جنس نظامی نبود بلکه از جنس اقتصادی نیز بوده است.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها