دادستان عمومی و انقلاب اسلامی تبریز:

۳۸ واحد صنفی متخلف عرضه قلیان در تبریز پلمب شد

تبریز- دادستان عمومی و انقلاب اسلامی تبریز گفت: به دلیل شرایط ویژه کرونایی حاکم بر کشور، تعداد ۳۸ واحد صنفی متخلف ارائه دهنده قلیان در ماه جاری در این شهر پلمب شد.
کد خبر: ۹۳۴۵۲۲۰
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، بابک محبوب علیلو با تاکید بر لزوم اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا بیان کرد: حفظ سلامت جزو اولویت‌های اصلی این ستاد و دادستانی بوده و در این رابطه با کسی تعارف نداریم و با هر گونه تخلف بر اساس قانون برخورد خواهد شد.

وی افزود: با وجود مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا مبنی بر پیشگیری از تجمع و رعایت فاصله گذاری‌های اجتماعی به منظور مقابله با شیوع بیماری کرونا برخی واحدهای صنفی به خصوص ارائه دهنده قلیان در تبریز فعالیت می‌کنند که این امر تخلف محسوب می‌شود.

محبوب علیلو ادامه داد: با توجه به این موضوع در آذربایجان شرقی، گشت‌های تلفیقی متشکل از نماینده دادستان، اتاق اصناف، بهداشت و پلیس نظارت بر اماکن واحدهای متخلف عرضه‌کننده قلیان ایجاد شد که طی آن با شناسایی واحدهای متخلف با آنها برخورد شد.

وی با تاکید بر تشدید برخورد با واحدهای متخلف در صنوف مختلف، گفت: از ابتدای اردیبهشت ماه امسال تعداد ۸۳ واحد ارائه دهنده قلیان در تبریز توسط گشت تلفیقی بازدید شده که از این تعداد ۳۸ واحد متخلف پلمب شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار