خبرهای داغ:
فرماندار هندیجان گفت: واکسیناسیون کرونا یک اقدام ملی است و به همین منظور پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونا در این شهرستان راه اندازی شد.
کد خبر: ۹۳۴۵۶۱۵
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۰
علی بویری فرماندار هندیجان با بیان اینکه پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونا ویروس هندیجان راه اندازی شد، گفت: واکسیناسیون کرونا یک اقدام ملی است که باید تمام دستگاه‌های اجرایی در این حرکت ملی مشارکت و همکاری داشته باشند.

او افزود: هدف از افتتاح این مرکز این است که با تسریع فرایند واکسیناسیون، بهبود دسترسی شهروندان و ایجاد تسهیلات رفاهی برای سالمندان، بدون اختلال و ازدحام، کار واکسیناسیون به نحو احسن انجام شود.

داود رئیسی مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان نیز بیان داشت: پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونا به منظور دسترسی بهتر و ارائه خدمات مطلوب واکسیناسیون کووید ۱۹ به گروه‌های هدف اعلام شده در سند ملی، راه اندازی گردیده است.

او تصریح کرد: این مرکز در محل سالن اجتماعات ادیب، واقع در بلوار امام خمینی (ره) جنب شبکه دامپزشکی هندیجان قرار دارد و در دو وقت صبح و عصر توسط کارشناسان مبارزه با بیماری‌ها و مراقبین سلامت مرکز بهداشت هندیجان، کار واکسیناسیون گروه ههای سنی مشمول واکسن کرونا، انجام خواهند گرفت.

رئیسی اظهار داشت: مراجعین، برای دریافت نوبت اول واکسن کرونا به مرکز تجمعی واکسیناسیون کرونا و برای دریافت نوبت دوم به مراکز خدمات جامع سلامت شمالی و جنوبی مراجعه نمایند

مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان ادامه داد: سالمندان عزیز در گروه‌های سنی بالای ۶۵ سال برای دریافت واکسن کرونا با در دست داشتن کارت ملی خود تنها به مراکز مذکور و فقط در زمان‌های اعلام شده جهت انجام واکسیناسیون خود مراجعه نمایند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها