فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: منتخب مردم باید در مقابل دشمن قوی و قدرتمند و در مقابل مردم خاضع و خدمتگزار باشد.
کد خبر: ۹۳۴۵۶۷۲
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در جمع بسیجیان شهرستان بروجن ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سالگرد فتح خرمشهر، و هفته ایثار، مقاومت و پیروزی، گفت: حماسه سوم خرداد با وحدت و همدلی نیروهای مسلح و پشتیبانی مردم و ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان سلحشور و جان برکف رقم زده شد.

سردار اکبری در ادامه افزود: برای دشمن اینگونه القا شده بود که خرمشهر دیگر قابل باز پس گیری نیست؛ ولی به خواست خدا، هدایت و فرماندهی الهی حضرت امام خمینی(ره)، وحدت و همدلی و مجاهدت مردم و نیروهای مسلح خرمشهر قهرمان آزاد شد و به آغوش میهن اسلامی بازگشت.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در ادامه به چهلمین روز شهادت سردار حجازی اشاره کرد و گفت: جنگ 12روزه غزه و شکست صهیونیست ها حاصل توانمندی بود که سردار سلیمانی و سردار حجازی به سرزمین های اشغالی صادر کردند و این توانمندی برگرفته از الگوی دفاع مقدس و نظام جمهوری اسلامی است.

ارشد نظامی استان چهارمحال و بختیاری در ادامه به فرمایش مقام معظم رهبری مدظله العالی که فرمودند " خرمشهر ها در پیش است" اشاره کرد و افزود: یکی از این خرمشهرها حفظ انقلاب اسلامی و دستاورد های آن است و نمونه بارز این امر شرکت و حضور گسترده در انتخابات است. حضور حداکثری در انتخابات پشتوانه نظام است و امروز انداختن یک رای در صندوق رای شلیک یک موشک به قلب دشمن است. 

وی در پایان برخی از خصوصیات فرد اصلح را از زبان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برشمرد و گفت: منتخب مردم باید در مقابل دشمن قوی و قدرتمند و در مقابل مردم خاضع و خدمتگزار باشد.

 
ارسال نظرات