دبیر مهرواره محله همدل خبرداد

طرح بیش از ۵۰ هزار مسئله در مهرواره محله همدل

تبریز- دبیر مهرواره محله همدل از طرح بیش از ۵۰ هزار مسئله در مهرواره محله همدل خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۵۷۳۴
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رضا غلامی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران در تبریز گفت: تاکنون ۵۰ هزار و ۸۹۱ مساله و ۷۴۸ گزارش از نزدیک ۳۹ هزار محله کشور ثبت شده است.

وی با بیان اینکه ۱۴ کلان مساله طرح شده و ۱۰۴ ریز مساله طراحی شده است که باید رفع شود، ادامه داد: استان‌های آذربایجان شرقی و غربی مقام اول طرح مسائل و مشکلات را هر کدام با هفت درصد در اختیار دارند و استان اردبیل مقام ششم را دارد.

حجت الاسلام غلامی با تاکید بر اینکه بیشترین مسائل مطرح شده از آذربایجان شرقی مربوط به موضوعات اقتصادی، اجتماعی، مذهبی، خانواده و تربیتی است، ادامه داد: بیشترین مسائل مطرح شده از استان آذربایجان غربی نیز مربوط به مسائل اقتصادی، اجتماعی، مذهبی، تربیتی و آموزشی است.

وی در خصوص بیشترین مسائل مطرح شده از استان اردبیل نیز گفت: در این استان نیز بیشترین مسائل مطرح شده مربوط به اقتصادی، اخلاقی، اجتماعی، آموزشی، زیرساختی و مذهبی است.

مسئول منطقه شمال غرب ادارات تبلیغات اسلامی کشور تاکید رهبر فرزانه انقلاب این بوده که مشکلات با همراهی مردم رفع شود، گفت: طرح مهرواره برای تحقق این موضوع درحال انجام است.

حجت الاسلام غلامی با بیان اینکه برنامه‌های مهرواره محله همدل از دو روز مانده به ماه مبارک رمضان شروع شده است و روند ثبت مسأله توسط شرکت‌کنندگان تا عید سعید فطر، همچنین حل مسئله و بارگذاری آن در سایت www.ham-del.ir تا ۲۰ خرداد جاری ادامه دارد، افزود: مهرواره با هدف جامعه بانشاط و خودباوری شکل گرفته چرا یکی دشمن به دنبال ناامید کردن مردم از این نظام و انقلاب است.

ارسال نظرات