خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:
 همدان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه راه حل مشکلات ما در حاکمیت تفکر انقلابی است، گفت: دشمنان تلاش دارند انقلاب را از سیر اصلی خود خارج کنند.
کد خبر: ۹۳۴۵۸۲۶
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵

راه حل مشکلات ما در حاکمیت تفکر انقلابی استبه گزارش خبرگزاری بسیج، همایش فصلی فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان با حضور مسئولین استانی در سالن جلسات معاونت فرهنگی اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در این مراسم در جمع فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های کارگری با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت: ما رئیس جمهوری می‌خواهیم که سرباز ولایت باشد.

حجت الاسلام حسین علیی با بیان اینکه راه حل مشکلات ما در حاکمیت تفکر انقلابی است، افزود: دشمنان تلاش دارند انقلاب را از سیر اصلی خود خارج کنند و ما راهی جز برگزیدن تفکر مقاومت در مقابل دشمنان نداریم.

در ادامه این برنامه فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های تابعه نسبت به اهداف، برنامه‌ها و ماموریت‌های سال ۱۴۰۰ توجیه و نسبت به نقش فرماندهان پایگاه‌ها در جذب، سازماندهی و به کارگیری بسیجیان در تولید و نقش‌آفرینی در تحقق شعار امسال تاکید شد.

در پایان نیز از تعدادی از فرماندهان پایگاه‌های نمونه کارگری در سال ۹۹ تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات