امام جمعه پیشوا گفت: شورای نگهبان هرگز سلیقه ای عمل نکرده و در طول تاسیس این شورا برسی ها نشان‌می دهد، که تا کنون از عدالت عبور نکرده است.
کد خبر: ۹۳۴۶۰۵۸
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۹

به گزارش خبرنگار بسیج از پیشوا: حجت الاسلام روح الله باقری امام جمعه شهرستان پیشوا در خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته که با رعایت پروتکل بهداشتی در مصلی حرم مطهر جعفربن موسی الکاظم(ع) برگزار شد اظهار داشت:بررسی صلاحیت ها در شورای نگهبان با تایید‌هفت کاندید گذشت،شورایی که به عنوان فیلتر و صافی و حافظ قانون اساسی است و متاسفانه این روزها مورد هجوم دشمنان و بعضاً افراد داخلی شد. 

 

وی شورای نگهبان را به دروازبانی وصف کرد، که وظیفه گل نخوردن از تیم‌حریف را بر عهده دارد و گفت: در طول تاسیس این شورا برسی ها نشان‌می دهد که تا کنون از عدالت عبور نکرده است.

 

او در تکمیل گفته خود با بیان اینکه مصلحت اندیشی وظیفه شورای نگهبان نیست افزود: این شورا سلیقه ای عمل نخواهد کرد و طبق قانون ورود می کند و در تاریخ افرادی همچون مرحوم هاشمی رفسنجانی، محمد خاتمی و بعضی از سران فتنه88 چند بار زمامدار کشور بودند، اما بعدها تایید نشدند. 

 

وی ادامه داد: شورای نگهبان ضامن حصور مردم نیست، که حضور حداکثری داشته باشند و نهادهای دیگر باید مردم را به حضور حداکثری تشویق کنند.

 

امام جمعه پیشوا عملکرد دولت کنونی را زیر سوال برد و از مردم خواست، مرتکب اشتباه دوباره نشوند و فرد اصلح و انقلابی را انتخاب کنند.

 

وی با قدردانی از نامزدهای انتخاباتی که رد احراز صلاحیت خود را پذیدفتند گفت:در شورای شهر و کاندیداهای ریاست جمهوری، برخی ها رد صلاحیت شدند اما حرفی نزدند و اقدامی نکردند و اطاعت کردند، که تشکر می کنیم.

 

خطیب نماز جمعه پیشوا، احمدی نژاد را هدف قرار داد و افزود: این شخص یک زمانی مجری قانون بود و حالا علیه قانون حرف می زند و به تهدید روی می آورد ، که باید شرمنده هشت سال زمامدادی خود در این‌کشور باشد.

 

 نماینده ولی فقیه در پیشوا ، نبود امکانات کافی در شهرستان را متوجه شورای قبلی کرد و با اشاره به نبود بیمارستان برای شهر، خاطر نشان کرد: در 4 سال تکیه زدن بر کرسی شهری آقایان برای ساخت یک مرکز درمانی که برای مردم بسیار حائز اهمیت بود کاری نکردند و در جواب گفتند نتوانستیم، مگر این شد جواب ؟

 

وی افزود: از کاندیدهای آینده شورای شهر بایدپرسید، که برنامه شما برای قطار و ریل و ایستگاه راه اهن چیست و تکلیف حمل و نقل عمومی تاکسی و اتوبوس شهری، که جزء ساده ترین کارهای شورا است،به کجا ختم‌می می شود.

 

حجت الاسلام باقری در خاتمه با بیان اینکه نصف جمعیت پیشوا در شهرک های مجاور بدون‌امکانات رفاهی به سر میبرند تصریح کرد: ساکنان آنجا بدون زیر ساخت استاندارد و سالن ورزشی و ایستگاه تاکسی و غیره... در سخترین شرایط ممکن زندگی می کنند و تکمیل این مشکلات باید بر دوش شوراهای آینده باشد و در همه کارها ورود کنند.

ارسال نظرات