سردار مقدسی:

حاج قاسم اجازه نداد مردم برای یک لقمه نان التماس آمریکایی‌ها را کنند/ کشور متعلق به مستضعفان است

ساری- جانشین معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه گفت:حاج قاسم  وقتی نگاه می‌کند در دهه چهارم انقلاب معیشت مردم به گروگان گرفته شده با بسیج امکانات اجازه نمی‌دهد مردم برای یک لقمه نان التماس آمریکایی‌ها را کنند.
کد خبر: ۹۳۴۶۱۸۹
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار هادی مقدسی جانشین معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران در در یادواره شهدای کتالم شهرستان رامسر با اشاره به اینکه آزادی خرمشهر نماد مقاومت ملت ایران است، گفت:نظام اسلامی ۴۲ سال چهار نبرد عمده با نظام سلطه انجام داد لذا پای نظام سلطه آمریکا و انگلیس خبیث و صهیونیست‌ها را قطع کرد.

سردار مقدسی با یادآوری این مطلب که هفتاد سال مردم مظلوم فلسطین برای رسیدن به صلح عقب نشینی کردند و ۸۰ درصد سرزمین فلسطین در دست رژیم صهیونیستی قرار گرفته است، افزود:امام وقتی که طرح عملیات آزاد سازی خرمشهر را مطرح می‌کنند گفت: این عملیات بیت المقدس است که یعنی آزاد سازی خرمشهر آزاد سازی بیت المقدس را در پی دارد.

 جانشین معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران با اشاره به برخی ملی مذهبی‌ها و کسانی که  می گفتند نمی‌توانیم جلوی آمریکا بایستیم، ادامه داد: فرماندهان و رزمندگان با قدرتی که امام به جوانان و مردم داد آمریکایی‌ها و صهیونیستی‌ها را به وحشت انداختند.

سردار مقدسی با تصریح براینکه شهدا از طبقه متوسط و پایین جامعه بودند و خداوند عنایت کرد مستضعفین حاکم باشند، اضافه کرد:کشور متعلق به مستضعفان است لذا در انتخابات پیش رو باید دقت کرد که  کسی انتخاب شود که مومن به انقلاب، ضد فساد و اعتقاد به کار با جوانان باشد.

 جانشین معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران در ادامه با بیان این مطلب که  حاج قاسم سلیمانی مرد میدان بود، گفت:حاج قاسم  وقتی نگاه می‌کند در دهه چهارم انقلاب معیشت مردم به گروگان گرفته شده با بسیج امکانات اجازه نمی‌دهد مردم برای یک لقمه نان التماس آمریکایی‌ها را کنند.

سردار مقدسی با تاکید بر اینکه دشمنان از قدرت و اقتدار انقلاب وحشت دارد، خاطرنشان کرد:در داخل  جریان انقلابی و غیر انقلابی وجود دارد که غیر انقلابی با ایجاد حاکمیت دوگانه جنگ و صلح گفتند رای مردم مذاکره است لذا رهبر معظم انقلاب مانند سیره ائمه و حضرت امام از دو گانگی بین مردم خودداری کرد.

جانشین معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران در ادامه با اشاره به اینکه ۳۲ سال عناصر غیر انقلابی در مسئولیت‌های مهم بودند و دم از مذاکره و کوتاه آمدن از اصول می‌زدند؛ تاکید کرد:انتخاب مسئولینی که ایمان به شهدا داشته باشند و کشور را به منفعت‌های فردی نفروشند، راه حل رفع مشکلات کشور است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار