فرمانده سپاه ناحیه اراک:

گروه‌های جهادی در عرصه محرومیت زدایی پیشگام و سربازان جبهه خدمت‌رسانی هستند

«مهجوری» گفت: گروه‌های جهادی علاوه بر اینکه بستری اثرگذار برای تربیت و پرورش نیروها در گام دوم انقلاب هستند، در عرصه محرومیت‌زدایی نیز پیشگام محسوب می‌شوند.
کد خبر: ۹۳۴۶۲۴۲
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار «محمد مهجوری» فرمانده سپاه ناحیه اراک عصر امروز با شرکت در اردوی گروه جهادی شهید صدوقی اراک در روستای ساروق و تقدیر از فعالیت های جهادگران اظهار داشت: یکی از نیازهای مهمی که کشور در گام دوم انقلاب به آن نیاز دارد فراگیر شدن تفکر و روحیه جهادی است که اردوهای جهادی یکی از بسترهای مهم این حرکت مهم است.

مهجوری افزود: گروه های جهادی علاوه بر اینکه بستری بسیار اثرگذار برای تربیت و پرورش نیروها در گام دوم انقلاب هستند همچنین در عرصه محرومیت زدایی پیشگام و سربازان جبهه خدمت رسانی محسوب می شوند.

وی ادامه داد: الگوی گروه های جهادی فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی است و فضایی که در اردوهای جهادی حاکم است کاملا شبیه جبهه و شب های عملیات است که جهادگران همچون رزمندگان برای خدمت به مردم از یکدیگر سبقت می گیرند.

فرمانده سپاه ناحیه اراک بیان کرد: حرکت شتابنده نهضت خدمت رسانی مهمترین اولویت گروه های جهادی است که برای رفع محرومیت و زدودن فقر همه جانبه تلاش می کنند.

وی یادآور شد: بسیج سازندگی شهر اراک در راستای محرومیت زدایی، سازندگی، آبادانی، کارآفرینی، ایجاد اشتغال پایدار، خدمات اجتماعی و فعالیت در طرح شهید سلیمانی شتابتده حرکت می کند که بیش از ۳۶۰ گروه جهادی فعال در این راستا نقش آفرین هستند.

مهجوری بیان کرد: ساخت واحدهای مسکونی یکی از مهمترین اقدامات در دستور کار جهادگران است که در سال گذشته بیش از ۷۴ واحد مسکونی تحویل ولی نعمتان انقلاب شد و در سالجاری بیش از ۴۳ واحد دیگر در دستور کار جهادگران قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با حمایت های مسئولین و دستگاه ها از گروه های جهادی روز به روز علاوه اینکه این تفکر نجات بخش در سایر بخش ها حاکم شود ، شاهد زدودن فقر و محرومیت  از جامعه و خصوصا نقاط محروم و کم برخوردار باشیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار