خبرهای داغ:
کبودراهنگ-کارشناس علوم سیاسی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت امیدآفرینی گفت: امروز که وارد دهه پنجم انقلاب شده‌ایم اولین و ریشه‌ای‌ترین جهاد، امیدآفرینی است.
کد خبر: ۹۳۴۶۶۴۳
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۴

اولین و ریشه‌ای‌ترین جهاد در دهه پنجم انقلاب امیدآفرینی استبه گزارش خبرگزاری بسیج، منصور حاتمی‌راد در جمع بانوان بسیجی شهرستان کبودراهنگ با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت: رأی دادن یک تکلیف شرعی است چراکه با رأی ندادن باعث می‌شویم که امنیت کشور به خطر افتد.

وی با بیان اینکه رأی دادن یک حق و تکلیف است، افزود: این حق شماست چون یک ایرانی هستید، شما برای انتخاب یک سهم دارید که مهم است و اگر از سهم خود استفاده نکنید مردم و نظام ضرر نمی‌کنند.

این کارشناس علوم سیاسی خاطرنشان کرد: انتخابات برگزار می‌شود و میزان رأی تعیین کننده رئیس جمهور انتخابی است و کوتاهی در این زمینه باعث می‌شود که فرد اصلح روی کار نیاید بنابراین برای انتخاب اصلح باید ببینید کدام یک از نامزدهای تایید صلاحیت شده صالح‌تر است که برای این کار باید پرونده، کارنامه و سوابق نامزدها را بررسی کنید.

وی عنوان کرد: حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی به خاطر نظام، انقلاب و کشور مهم است چرا که آینده و سرنوشت کشور با همین یک رأی تغییر می‌کند.

حاتمی‌راد با بیان اینکه ما در شرایط حاضردر قبال کشور سه وظیفه داریم، تصریح کرد: مهمترین وظیفه ما در شرایط فعلی امیدآفرینی است چراکه دشمن با ایجاد یأس و تردید به دنبال این است که روحیه و باور مردم را تضعیف کند و راه علاج و برون رفت از این مشکلات روی کار آمدن دولت انقلابی است.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت امیدآفرینی گفت: دهه اول انقلاب دهه جهاد نظامی، دهه دوم جهاد فرهنگی، دهه سوم دهه سیاسی و امنیتی، دهه چهارم جهاد اقتصادی و امروز که وارد دهه پنجم انقلاب شده‌ایم اولین و ریشه‌ای‌ترین جهاد، امیدآفرینی است و هر کس به مردم امید بدهد جهاد کرده بنابراین مردم را امیدوار کنید.

این کارشناس علوم سیاسی عنوان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات نیازمند ایجاد دلگرمی به بهبود وضعیت معیشتی، اعتمادسازی و امیدآفرینی با استفاده از ظرفیت‌های گوناگون کشور است.

وی با اشاره به اینکه دومین وظیفه مشارکت همگانی است، اظهار داشت: در حقیقت هم اکنون دیدگاهی در جامعه حاکم است که برخی احساس می‌کنند رفتن به پای صندوق‌های رأی، دردی را دوا نمی‌کند، در حالی که تجربه ثابت کرده مسیر بسیاری از دگرگونی‌ها از انتخابی درست و صحیح در پای صندوق‌های رأی می‌گذرد.

حاتمی‌راد یادآور شد: سومین وظیفه انتخاب اصلح و مطلوب است که با مطالعه و تحقیق و مراجعه به افراد صاحب نظر انتخابی اصلح داشته باشید.

در پایان جلسه نیز به سوالات شرکت کنندگان در نشست پاسخ داده شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات