خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه کبودراهنگ:

بزرگ‌ترین آزمون ملت ایران امروز حضور حداکثری و انتخاب اصلح است

کبودراهنگ -مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه کبودراهنگ با اشاره به اهمیت انتخابات و حضور فعال مردم در انتخابات پیش رو گفت: بزرگ‌ترین آزمون برای ملت ایران حضور حداکثری و انتخاب اصلح است.
کد خبر: ۹۳۴۶۷۷۲
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵

بزرگ‌ترین آزمون ملت ایران امروز حضور حداکثری و انتخاب اصلح استبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام جعفر محمدی در نشست روشنگری با موضوع حضور حداکثری و انتخاب اصلح که به همت پایگاه بسیج در روستای نگارآباد برگزار شد، اظهار داشت: اصل انتخابات یک تکلیف الهی است و انتخاب اصلح نیز یک تکلیف الهی است.

وی افزود: همچنان که شرکت در انتخابات یک وظیفه است، گزینش خوب و آگاهانه نیز یک وظیفه است، البته ممکن است همه تلاش‌ها به نتیجه نرسد؛ اما انتخاب‌کنندگان تلاش کنند، تا گزینش درستی داشته باشند.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه کبودراهنگ در ادامه با اشاره به سخن رهبرعظیم الشان انقلاب که انتخابات را به لیله القدر نظام تعبیر کرده‌اند، گفت: انتخابات سال ۱۴۰۰ لیله القدر نظام است و در نظام مردم‌سالاری دینی تشخیص و انتخاب اصلح به مردم واگذار شده است، و این مردم هستند که باید از بین نامزدهای انتخاباتی فرد صالح را انتخاب و برای اداره کشور برگزینند.

وی عنوان کرد: نیاز است تمام آحاد مردم به ویژه نسل جوان برای حضور حداکثری و انتخاب اصلح گام بلندی را برای سربلندی ایران اسلامی بردارند.

محمدی با اشاره به اهمیت انتخابات و حضور فعال مردم در انتخابات پیش رو گفت: بزرگ‌ترین آزمون برای ملت ایران حضور حداکثری و انتخاب اصلح است.

وی ادامه داد: ملت انقلابی شهرستان کبودراهنگ در 28 خرداد 1400 نیز چون همیشه با حضور پر شور خود در این انتخابات پیش رو مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران خواهند زد.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه کبودراهنگ در پایان با اشاره به اینکه ملت ما باید از خون شهدا پاسداری کنند، تصریح کرد: شهدای ما با نثار خون خود امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورده‌اند و ما نیز برای ادای تکلیف باید در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کنیم و با حضور حداکثری و انتخاب اصلح در سرنوشت کشور عزیزمان سهیم باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات