فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان:

شرکت در انتخابات هم حق است و هم تکلیف

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اهمیت حضور حداکثری، شرکت در انتخابات را حق و تکلیف مردمی دانست.
کد خبر: ۹۳۴۶۸۰۷
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست روشنگری و بصیرتی با موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب آگاهانه، در سردشت برگزار شد.

سرهنگ پاسدار علی اصغر ایزدی در این نشست بصیرتی که با حضور عشایر منطقه برگزار شد با اشاره به اهمیت انتخابات گفت: شرکت در انتخابات حقی است که خداوند به انسان عطا کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان، با اشاره به بیانات حضرت امام خمینی(ره) در صحیفه ، گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، شرکت در انتخابات را نه فقط یک وظیفه اجتماعی و ملی، بلکه یک وظیفه شرعی اسلامی و الهی می دانند.

وی حضور آگاهانه در انتخابات و دعوت دیگران به مشارکت اگاهانه را وظیفه همگانی دانست و تاکید کرد: همانطور که مقام معظم هبری می فرمایند شرکت در انتخابات هم حق است و هم تکلیف مردم و مردم حق دارند که سرنوشت کشور را به دست خودشان رقم بزنند.

مسئول نمایندگی ناحیه مقاومت بسیج عشایری هم در این نشست با اشاره به شاخص های انتخاب اصلح از نگاه مقام معظم رهبری، مدیریت و کفایت، ایمان، ضد فساد و عدالتخواه بودن، عملکرد انقلابی و جهادی داشتن، معتقد به توانمندی های داخلی و مردمی بودن را از جمله این شاخص ها برشمرد.

حجت الاسلام قربانی با بیان اینکه حضور در انتخابات مثل جهاد در میدان جنگ با دشمن است، مشارکت حداکثری را موجب امنیت و اقتدار کشور دانست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار