فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح‌الله(ره) باقرشهر:

آموزه‌های امام خمینی(ره) چراغی فروزان برای ملت های جهان است

آموزه‌های امام خمینی(ره) می‌تواند برای ایستادگی مقابل تبعیض و بی‌عدالتی در جهان آکنده از ظلم و بی‌عدالتی امروز، همچون چراغی فروزان چراغ راه ملت ها باشد.
کد خبر: ۹۳۴۶۸۷۴
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۲

به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره)،سرهنگ خداداد کاشفی، فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح‌الله(ره) باقرشهر، ضمن تسلیت به‌مناسبت فرارسیدن سالروز رحلت امام خمینی(ره)، اظهار کرد: امام راحل تنها به‌عنوان یک سیاستمدار برای ملت ایران و همه مسلمانان مطرح نبودند بلکه ایشان یک عالم بزرگ دینی، رهبری مردمی و ساده‌زیست و مظهر مبارزه با ظلم و بی‌عدالتی به‌شمار می‌رفتند.

وی با بیان اینکه با وجود گذشت سالیان متمادی از ارتحال امام بزرگوارمان، یاد ایشان همچنان در دل‌ها زنده و رهنمودهای‌شان راهگشاست، افزود: حضرت امام خمینی(ره) دارای شخصیتی برجسته بودند که تأثیر زیادی بر تاریخ و اراده ملت ایران و دین آنها یعنی اسلام ناب محمدی(ص) داشتند و امروز با توجه به جهانی که در آن آکنده از ظلم و بی‌عدالتی است آموزه‌های امام خمینی(ره) می‌تواند برای ایستادگی در برابر تبعیض و بی‌عدالتی همچون چراغی فروزان باشد.

کاشفی با تبیین بینش سیاسی بنیانگذار کبیر انقلاب، گفت: امام خمینی(ره) با صراحت فرموده‌اند که آمریکا شیطان بزرگ است، پس چرا برخی اینقدر تلاش می‌کنند که با آمریکا ایجاد دوستی و چهره آن را برای ملت ایران بزک کنند، در حالی که اخبار و اطلاعات بیانگر دشمنی آشکار آمریکا با کشور ماست.

وی اظهار کرد: از ویژگی‌های بارز امام خمینی(ره) می‌توان به قاطعیت در مبارزه با استبداد داخلی و استکبار جهانی اشاره کرد. این خصوصیت ایشان ناشی از روح توکل و اعتماد به خداوند بود چیزی که متأسفانه ما امروز کمتر در برخی از مسئولان مشاهده می‌کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح‌الله(ره) باقرشهر گفت: امام خمینی(ره) معتقد بودند که اگر مردم آگاه و متحد شوند هیچ نیرویی نمی‌تواند در مقابل آنها مقاومت کند و ایشان بارها به مسئولان رسیدگی به وضعیت مردم را دلسوزانه گوشزد می‌کردند و مردم هم متقابلاً علاقه عمیقی به امام داشتند و سخنان ایشان را با جان و دل می‌پذیرفتند.

وی بیان کرد: باید توجه کنیم که امروز پرچم انقلاب در دستان خلف صالح امام خمینی(ره) یعنی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی) است و همه ما باید با ایشان نیز مانند امام خمینی(ره) رابطه‌ای عمیق و عاطفی برقرار کنیم و در نظر داشته باشیم که توقع امروز مقام معظم رهبری از ما شرکت پرشور در انتخابات است و هر کسی با هر سلیقه‌ای که می‌خواهد باشد باید تلاش کنیم تا انتخاباتی پرشور که در شأن انقلاب اسلامی ایران ما باشد برگزار شود که ان‌شاءالله دل امام و شهدا از ما راضی باشد.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار